Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Cursus verhalen schrijven voor jongeren

Ik ben opzoek naar een cursus verhalen schrijven voor kinderen van 15-18. Er is een site, iets van www.letterbende.nl die mij perfect leek, maar die was van 8-11. Weet iemand een site zoals die, maar dan voor kinderen, jongeren, van mijn leeftijd, dus rond de 15? Alvast bedankt!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien een rare vraag, maar waarom denk je een speciaal voor jongeren cursus nodig te hebben? Volgens mij maakt het voor wat je leert niet uit. Wel, voor de mensen die je gaat ontmoeten. Die zullen ouder zijn.

Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Omdat ik denk dat cursussen voor volwassenen misschien iets te hoog gegrepen zijn voor mij. Het is dan een behoorlijk stuk zwaarder en zo.

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat betwijfel ik, ArcanaSilva. Ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou je ook willen aanraden om voor de volwassenencursus te gaan. Als je gewoon op school zit, zou je de meeste taalkundige dingen al gehad moeten hebben (met 16 gaan de VMBO-ers hun examenjaar in, daarna hebben ze geen Nederlands meer, dus dat is het niveau waarop de meeste cursussen voor volwassenen moeten aansluiten). Het niveauverschil kan dus niet erg groot zijn. Je hebt dan ook het voordeel dat je gelijk op het goede niveau zit en je later niet nog een volwassenencursus moet doen. Als je het eng vind met al die bejaarden kun je natuurlijk een oproep plaatsen voor leeftijdgenoten in de buurt die ook op schrijfcursus willen.