LOI cursus Creatief Schrijven
Ik ben Christine Versluis, net nieuw hier. Binnenkort begin ik met de cursus Creatief Schrijven bij de LOI, heb er veel zin in en ziet er goed uit. Zijn er leden die deze cursus al kennen en/of er ervaring mee hebben? Ik wil deze cursus doen om wat meer te leren over technieken, genres en schrijfoefeningen te leren. Schrijfervaring heb ik volop, feedback nog weing behalve op gedichten en die ik meestal goed. Wil binnenkort wat plaatsen bij proeflezen.
http://www.schrijvenonline.or
http://www.schrijvenonline.org/forum-onderwerp/3103
http://www.schrijvenonline.org/forum-onderwerp/2591
LOI schrijfcursus intoetsen in de zoekfunctie en er komen er nog veel meer naar boven!
Succes met je cursus in ieder geval.
Ik heb de oude gedaan, de
HOi Christine, Welkom hier,
HOi Christine,
Welkom hier, ik doe de cursus LOI Schrijven en Kinderverhalen schrijven. Dikke kans dat we mekaar treffen op de LOI Campus!
Groetjes Angelique
Hartelijk dank voor alle
Hartelijk dank voor alle snelle reacties, voel me na een paar uur al helemaal thuis. Zal nog wel even duren voor ik de hele site uitgeplozen heb, maar ik geniet ervan. Blij eindelijk besloten te hebben "iets" met mijn schrijven te doen en inspiratie :rolleyes: op te doen.
Groetjes Christine
Hoi Christine, Ik ben 1,5
Hoi Christine,
Ik ben 1,5 jaar geleden gestart met de cursus die jij noemt. Na 2 maanden druk doende geweest te zijn is het versloft (door verschillende omstandigheden). Inmiddels heb ik de draad weer opgepakt en aangekomen bij hoofdstuk 6. Tot nu toe vind ik het een erg interessante cursus (het eerste deel gaat vooral over het opdoen van ideeen/inspiratie voor verhalen) en zit ik te trappelen om aan het tweede deel te beginnen, wat meer gaat over de stijlaspecten waar ik nog bijna niets van weet.
Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen als je er eenmaal mee gestart bent!
Veel plezier in ieder geval,
Groetjes,
Floor.
Hoi Christine, Wat leuk...
Hoi Christine,
Wat leuk... hoe bevalt het? Ik ga ook starten met de cursus creatief schrijven bij LoI... zo ontzettend leuk en zoveel zin in! :) Ik volgde nu een paar maanden de deeltijd opleiding Communicatie, maar ik heb vandaag besloten dat ik ga stoppen en mijn hart ga volgen. Geld en energie worden nu gestoken in mijn passie: schrijven!
Anyway: veel plezier en succes met de cursus en wie weet komen we elkaar daar nog eens tegen!
Groetjes,
Marlies
hoi, als iemand klaar is met
Youris: Als je een cursus als
marja schreef: Youris: Als je
Klinkt erg leuk. Had er iets
Is dit een cursus met vaste
thuis, via internet in je
Hey allemaal, ik ga
Ik had jaaaaren geleden ooit
Hier nog zo iemand. Ook ik
Ik heb de basiscursus