Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Odysseia

Na 4 maanden is het misschien wel tijd voor een introductie, dus met enige vertraging: hallo. Ik schrijf sinds ik letters aan elkaar kan rijgen, dus sinds mijn vierde ongeveer. Van gedichtjes en strips via toneelstukken naar fantasy romans, SF-verhalen en kinderboeken. Verhalen zijn voor mij iets magisch om met elkaar te delen. Mijn familie en vrienden hebben dit goed door, waardoor mijn huis nog het meest op een omgevallen boekenkast lijkt :D What else...? Eh, ik ben moeder, echtgenote, jurist, danseres, tweetalig en vooral oneindig enthousiast. Heb al gezien dat er hier veel aardige, wijze, grappige en anderszins prettige personen vertoeven. Ik zie ernaar uit jullie beter te leren kennen.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik spaar eigenlijk beeldjes van draken, geen plaatjes haha ;) Maar ik zag die draak en toen dacht ik, he nog iemand die iets met draken heeft :)

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Eindelijk internet - een hotspot in een cafe ergens op een berg, hihi. So much for WiFi :D @Eliesje - het verhaal is jouw kant op; kom bij je terug op het jouwe - is hier erg hectisch met de hele familie op 20 m2... @ Noekie - aha, sorry :D Ben een Vuur-Draak in de Chinese astrologie, vandaar. Ik kan niet zeggen dat ik er erg in geloof, maar ik vind het zo'n gaaf teken dat ik er graag mee koketteer. @Waus - thanks, dude! Gaat lukken. Nou, mijn kaart is weer bijna op. Mis jullie nu al...