Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Quagmiron

Hallo allemaal, Zoals de subforumlink al aangaf: ik zal me even kort voorstellen. Ik heb me zojuist aangemeld op deze site. Ik ben al enige tijd bezig met het schrijven van (korte) verhalen en een roman. In mijn verveling begon ik wat op internet te zoeken. Of nou ja, zoeken. Zoals ik zei: ik verveelde me. En het kwam spontaan in me op om eens op zoek te gaan naar iets als - ik noem het even - een literair forum. Zowaar kwam ik erachter dat deze site bestond. Een kwartier later ben ik dit stukje aan het typen: het kan snel gaan. Ik ben Tommy, ben 18 jaar. Ik woon op dit moment in Zeeland, en heb hiervoor in Utrecht gewoond omdat ik studeerde. Aan de UU heb ik Taal- en Cultuurstudies gestudeerd. Maar dat beviel niet. Ik ga nu naar Leiden, alwaar ik ook vanaf eind augustus ga wonen. Daar ga ik literatuurwetenschappen studeren. Jullie zullen me waarschijnlijk vrij vaak op dit forum zien, dus jullie leren me later misschien wel beter kennen. Maar dan weten jullie in elk geval wie jullie voor je hebben. Groet, Tommy

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Tommy, Welkom. Veel plezier hier en hopen dat je nieuwe studie je beter bevalt. Enne... het is hier heel erg gezellig hoor.. (en leerzaam) ;)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit forum Tommy. Zit er een spannend verhaal verscholen achter jouw bijzondere nickname?

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, nee. Die heb ik ooit eens ergens bedacht, en heel eerlijk gezegd was ik nu gewoon te lui om een nieuwe te bedenken. Ik wou dat ik een heel mooi verhaal kon vertellen over mijn nickname, maar ik kan er heel kort in zijn: De allereerste keer dat ik me op een forum aanmeldde, moest ik iets bedenken. Ik prikte blind in een Engels woordenboek: Quagmire = Moeras. Die naam was echter (wonder boven wonder) al bezet. Dus heb ik er maar Quagmiron van gemaakt. Niet echt een bevredigend verhaal, vrees ik. Haha.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Pas op voor de forumverslaving anders komt er van je studie niet veel terecht. :D