Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

vera4writer

Mijn naam is Vera. Zoals mijn nickname aangeeft, zou ik graag schrijver worden/zijn. Ik ben 42 jaar jong, vrouw en voorlopig nog woonachtig in België. Niet dat ik ga verhuizen, maar gezien de huidige politieke crisis weet je nooit wanneer het land gesplitst wordt :) Mijn onderschrift verwijst naar een uitspraak van Master Yoda, een Jedi Master. Ik ben wel een beetje fan van Star Wars.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Sjee, ik schrijf korte verhalen, genre misdaad, thriller. ooit hoop ik een "echt" boek te schrijven. ik kan al bijna een boek schrijven alleen met ideeën voor verhalen. meestal begin ik ook te snel aan een verhaal, zonder degelijke structuur waardoor ik meestal zelf niet meer weet wie nu eigenlijk de dader is :D Vera

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
meestal begin ik ook te snel aan een verhaal, zonder degelijke structuur Vera
Dat doe ik ook vaak. Wel lastig bij een moordverhaal, inderdaad. Bij 'schrijfproces' zijn wel topics te vinden met tips om meer structuur aan te brengen. Succes en leer ze hier!

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Vera. Ik ben dan meer een StarTrek fan. De eerste serie, met kapitein Kirk en mr. Spock.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Vera. Ik ben een Star Wars en een StarTrek fan (de nieuwe series). Zou dat zijn wat we hier als schrijvers allemaal gemeenschappelijk hebben. :)

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee hoor. Ik vind Star Wars niks aan. (vond vroeger trouwens die serie`Galactica` wel erg leuk) Maar ben niet zo van de sience fiction. Welkom Vera. :)

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ik ben noch Star Wars noch Startrekfan (vanwege mijn man in de periode dat we nog geen kinderen hadden en ik nog niet schreef en ik dus zeeën van tijd had, die laatste serie wel gezien) maar je onderschrift vind ik wel aardig.