Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Angelique

Hallo, Ben Angelique, 32 jaar, heb twee kinderen, 1 van bijna vier en de andere is 13 maanden, werk als secretaresse bij een accountantskantoor. Woon op de Veluwe. Net vorige week de workshop Schrijven voor Kinderen binnen gekregen. Sta te poppelen om te beginnen! Heb overigens al eens rondgesnuffeld hier. Ik schrijf al mijn hele leven (vooral voor mezelf), heb daarom ook een hele berg dagboeken maar ik schrijf trouw elke week in de dagboeken van mijn kinderen.. Stiekum droom ik van een eigen boek, ik zit barstensvol ideeën, maar ze komen op een of andere manier (nog) niet op papier. Mijn wekelijkse beslommeringen zet ik wel altijd trouw op Hyves. Groetjes, Angelique

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook welkom. Tjonge wat een nieuwe leden allemaal. Gezellig! Als je hier blijft rondhangen ben je voor je het weet serieus met een boek bezig. :D

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het heel raar om hier als nieuweling al welkom te gaan roepen :o , maar ik wil natuurlijk ook niet onbeleefd zijn. Dus hierbij: Welkom! :)

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Angelique! :) Jij ook op de Veluwe, er zitten er hier nog een paar. Quote Angel B.: Heb overigens al eens rondgesnuffeld hier. Dat is te zien :D (Lid sinds: 2007-08-17) @Siobhan: helemaal niet erg hoor :) zegt toch alleen maar dat je je hier zo'n beetje thuis voelt?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Siobhan: helemaal niet erg hoor :) zegt toch alleen maar dat je je hier zo'n beetje thuis voelt?
Dank je Waus. Ja, na weken rondneuzen voel ik me nu genoeg thuis om wat mee te posten enzo. Hoewel ik het wel altijd een beetje eng vind. Ik ben een nogal terughoudend tiepje. :)

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Siobhan zo te lezen is jouw rots in de branding eindelijk weg en ben je vrij om te stromen :) (zie je onderschrift)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahaha, inderdaad Waus! :D Oh, zullen we nu ophouden met Angelique d'r voorsteltopic jatten? :ninja:

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Angelique, welkom en veel plezier op het forum. Voor je het weet ben je honderd berichten verder en nog schrijfgieriger ;)

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Angelique, Je kunt hier een hoop leren en veel info. :!: vinden. Enne...., het is nog leuk ook! Groetjes en veel (schrijf)plezier, :D

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Angelique, ben er zelf ook pas net dus ik vind het een beetje raar om al 'welkom' te roepen alsof ik er al helemaal bijhoor, maar doe het toch maar :lol: :) Ik hoop dat je hier veel tips vindt, ik raak hier voorlopig in elk geval nog niet uitgekeken :) Hoe zit die workshop schrijven voor kinderen' in elkaar? Ik volg sinds kort een driejarige schrijfcursus en de kinder- en jeugdliteratuur zit pas helemaal aan het eind :crybaby:

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo allemaal! Hartelijk dank voor alle welkomstwoorden. Helemaal gezellig. Heb het gevoel dat ik in een 'warm nest' terecht ben gekomen. Heerlijk! Ik ga me binnenkort storten op deze website en eens verder kijken wat er allemaal te vinden is. Nogmaals dank je wel voor de berichten!
Hoe zit die workshop schrijven voor kinderen' in elkaar?
Ik heb bij het Online academie forum een vraag gesteld en daarna (zelf) antwoord gegeven, misschien kun je daar even kijken?

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Angelique! Nog een (aspirant) kinderboekenschrijfster erbij, daarvan zitten er hier meer! Hoeveel uren werk je? Druk hè, werken, kinderen en ook nog eens schrijven...

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Trenke, Dank voor je wellkom! Ik werk 24 uur, ja, best pittig, werken, kinderen en ook nog willen schrijven. Heb eigenlijk op dit moment mijn handen wel vol ja. Maar lang leve de avonden.. (en er is toch weinig leuks op tv!) Werk jij ook? Wil je ook kinderboeken schrijven?

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Angelique, onlangs ben ik beëdigd als trouwambtenaar. Woensdag ga ik voor het eerst bij een paar langs dat misschien door mij getrouwd wil worden, maar dat wil pas volgend jaar juni trouwen. Verder werk ik (nog) niet, tenminste, niet betaald, maar ik ben hard aan het schrijven. Ik werk aan een kinderboek, waarvan de synopsis is goedgekeurd door een uitgever. Ik heb net deze week de feedback van de eerste proeflezer binnen en ga maandag flink aan het herschrijven! :) De deadline is 1 september, dus de tijd begint te dringen. Hopelijk vindt de uitgever wat ik er uiteindelijk van maak ook goed genoeg, in principe kan hij nog terug als hij mijn uitwerking niet goed genoeg vindt. Maar ja, ik besteed er wel heel veel tijd aan. Zie trouwens het topic over de AVI-reeks. Verder staat er wel informatie over mij in mijn profiel. Weet je al hoe je dat bekijkt van mensen? Er zijn meer forummers die het wel ingevuld hebben, namelijk. Gewoon op de naam van iemand klikken. O ja, ik heb trouwens drie kinderen, van vier, drie en nul.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Angelique, Ik heb bij het online academie forum gekeken. Klopt het dat je bij de cursus 'schrijven voor kinderen' alléén leert schrijven voor 8jarigen? :? Dat stond daar ook ergens maar lijkt mij behoorlijk onpraktisch :?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Angelique, Ik heb bij het online academie forum gekeken. Klopt het dat je bij de cursus 'schrijven voor kinderen' alléén leert schrijven voor 8jarigen? :? Dat stond daar ook ergens maar lijkt mij behoorlijk onpraktisch :?
Klopt inderdaad, het is gericht op kinderen van 8 jaar. Nou, vind ik niet echt onpraktisch. Die kinderen 'staan'al echt in het leven. Ach, ik heb de curcus in huis, vanaf volgende week vakantie en dan zal ik me er even op storten!

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Trenke, Leuk joh! Trouwambtenaar! Joh, super dat je al iets goedgekeurd hebt door de uitgever! (synopsis??? wat is dat dan?? Moet nog een hoop leren zie ik al wel!) Ik ga van de week weer even hier snuffelen en me wat meer verdiepen in deze website (en natuurlijk beginnen met mijn cursus).

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Ha die lieve A,

Welkom op de site. Wat fijn dat je besloten hebt om winterleed in te zenden op proeflezen. :thumbsup: Onze firma onder de aandacht te brengen? :D Ach, alles op zijn tijd. Hier snapt niemand geen klap van mijn gepeupel.
Pech! Dat geeft weer stof tot... :rolleyes:

Lieve groet van C.