Lid sinds

3 maanden 3 weken

Rol

  • Gewone gebruiker

Serie en/of Film script schrijven

Hey,

Ik ben een 31 jarige jongeman uit Amsterdam.

Ik ben de laatste jaren steeds gaan twijfelen of ik mijn beroep wel leuk vond. Zoals velen van jullie zeker ongetwijfeld.

Mijn passie ligt echt bij de film en/of serie. Hier hou ik van.

Ik wil iemand die een leuke script-idee met mij samen kan door ontwikkelen tot een geweldige serie en/of film.

Je moet hier absoluut de tijd en passie voor hebben.

Doe het aub niet voor het geld ! Dat komt wel als het eenmaal loopt.

Schrijf mij als je hetzelfde idee hebt. Samen staan we sterker en gaan wij groot worden !

Ik hoor van je.

Met vriendelijke groet,

Tilanus

Lid sinds

1 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo, ik wilde even zeggen dat ik je berichtje zag. Ik moet zeggen dat ik bezig ben met een paar dingen, zoals een fantasy verhaal op papier te krijgen. Ik heb een sci-fi in mijn achterhoofd en heb al een levensverhaal in een boek gezet. Ik hou van films en series,  heb ik een fotografisch geheugen van films en series. Ik kan je van het jaar '80 tot nu alle films nog vertellen. Maar goed, ik heb altijd gezegd dat als mijn boek klaar is, het een Netflix-film wordt, natuurlijk als grapje. Het gaat mij ook niet om het geld, maar om jouw verhaal op een doek te kunnen zien en dat het leeft, wauw, dat zal geweldig zijn. Ik heb nog veel meer ideeën in mij, moet wel kwijt . Ik heb dyslexie, ik laat nadat ik mijn tekst heb geschreven even een verbeter-app erlangs gaan. Laat maar horen wat je ervan vindt om iets samen al te beginnen.en hoe je het voor je ziet .