Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Lang lid maar dan nu toch echt......

Goedendag, Ik heb al 12 jaar een account hier. Daar was ik me trouwens niet van bewust, dat merkte ik pas toen ik een nieuw account ging aanmaken. Al heel lang verzin ik verhaaltjes in mijn hoofd. Altijd tijdens het wandelen met de hond. Die verhaaltjes hebben geen begin en geen eind, ik hoor iemand iets zeggen of ik zie iemand lopen en dat wordt meteen een verhaal in mijn hoofd. Het ontstaat gewoon. Ik vergeet meestal wat ik heb verzonnen en doe er dus helemaal niets mee. Hopelijk tot nu, ik heb het gevoel dat ik echt "moet" schrijven nu. Ik heb niet de ambitie om een boek te schrijven of er mijn geld mee te verdienen. Gewoon plezier hebben met het bedenken van een verhaal en hier te leren van de tips die je krijgt. Ik heb afgelopen week voor het eerst een verhaal achtergelaten, https://schrijvenonline.org/forum/themaforums/wekelijkse-schrijfopdracht/155929, en daar kreeg ik hele goede tips en reacties op. 

Ik ben een vrouw van 56 met een man, hond, 2 kinderen, 2 schoonzoons, drukke baan en mantelzorger voor mijn moeder. 

Fijne dag allemaal!