Lid sinds

5 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Boek uitbrengen vanuit Australië

Hallo. Mijn naam is Melita en ik heb zojuist een boek uitgebracht in Nederland bij Brave New Books. Dit was de tweede keer: de eerste keer was in het Engels en die versie is uitgebracht door een uitgever in Engeland. Ik heb het boek zelf in het Nederlands herschreven en ben erg blij dat het er nu ook in mijn moedertaal is! Alleen…….. oei wat voel ik mij ver weg. Ik ben all 33 jaar weg uit Nederland en ik kom weleens op bezoek, maar ik heb geen netwerk in Nederland. Ik was daarom erg blij dat ik de schrijvers online gevonden heb. Ik heb al veel mooie boeken voorbij zien komen, en ik leer veel van dit forum. Voor nu dus eigenlijk geen gerichte vraag, meer een ‘dank je wel’ voor alle informatie! Mijn boek heet ‘Gelukzalig Dood’ en ik zal binnen twee weken het boek presenteren. Vriendelijke groet vanuit Perth!

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
We zijn wel eens te veel met onze laptops en smartphones bezig, maar het voordeel van het digitale tijdperk is wel dat als je schrijft afstanden nauwelijks nog een rol spelen. Ik ga je presentatie straks zeker bekijken, want zo heel veel verschijnen er niet meer op deze site.

Lid sinds

5 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel Hay. Ja, het is geweldig hoe we afstanden kunnen overbruggen, maar inderdaad..... ik maak me zeker schuldig aan teveel bezig zijn op mijn smartphone.

Lid sinds

5 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Felicitatie voor uw prestatie.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Felicitatie voor uw prestatie.
Wat is het doel van deze aanmelding onder bedrijfsnaam en met een reclametekst in het onderschrift? Korte neutrale reacties plaatsen en zo naamsbekendheid genereren? Schrijft u boeken ook onder bedrijfsnaam?