Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

SanVis

Ik ben Sandra, 54 jaar. Zo’n dertig jaar geleden ben ik vrij serieus gaan schrijven, maar door andere drukte is het naar de achtergrond geraakt. Ruim een jaar geleden ben ik weer achter de laptop gekropen. Gelukkig maar, want het schrijven biedt me enorm veel plezier en voldoening. Ik vind het heerlijk om met taal bezig te zijn en er moeite voor te doen om het verhaal zo op papier te krijgen als ik het in mijn hoofd heb. Of in ieder geval zo goed mogelijk. Ik heb de lerarenopleiding Nederlands gedaan, maar sta niet voor de klas. Ik lees graag, maar gun me daar meestal de tijd niet voor. Daarom ben ik lid geworden van een leesgroep, als stok achter de deur. Dat werkt goed, het is heel gezellig en het is interessant om te horen wat een ander in een boek ziet. Ik werk aan een roman en doe mee aan schrijfwedstrijden, wat me een paar nominaties heeft opgeleverd. Ook heb ik een website gemaakt waar ik de verhalen op zet en waar ik korte verhaaltjes voor wil schrijven, maar daar komt het niet erg van. Het voornemen is om mee te gaan doen aan de wekelijkse schrijfopdracht, omdat ik het uitdagend en inspirerend vind. Zowel om zelf te schrijven als om jullie verhalen te lezen. Vandaar dat ik me hier even voorstel. Hartelijke groet, Sandra

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Heel herkenbaar, Sandra. Ik neem mij ook van alles voor, maar om het dan ook daadwerkelijk allemaal zo te doen zoals ik het bedacht heb.... :rolleyes: (Ik zag zojuist dat ik al meer dan 10 jaar lid ben hier, maar kom nog zelden kijken. Neem me nu voor om toch wat vaker weer aan te schuiven. ) Er valt hier erg veel te leren, Sandra. Dus welkom en veel plezier. :)

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Sandra, van harte welkom op het SOL-forum Ben benieuwd naar je verdere schrijverij, je knusse baby-verhaal klinkt veelbelovend. Ik zou zeggen; zet je voornemen om in daden, we kunnen altijd van elkaar leren en ik heb zelf gemerkt dat het naast zelf schrijven (en natuurlijk nieuwsgierig uitkijken naar reacties) ook leuk en leerzaam is om te zien hoe anderen dezelfde opdracht uitwerken en daar dan weer op reageren.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor jullie hartelijke woorden van welkom. Ik verwacht absoluut dat ik hier het nodige leren kan en de frisse kijk van een andere schrijver/lezer is altijd zinvol. Al is het maar omdat je zelf doorgaans erg dicht op je eigen tekst zit. Met het plezier zit het nu al goed. Ik heb twee wekelijkse opdrachten uitgewerkt en ik heb dat met veel plezier gedaan. Het voornemen is om dat vol te houden. Al is het maar omdat het gewoon leuk is. En natuurlijk ga ik ook zoveel mogelijk andere verhalen lezen. Het is een wisselwerking, denk ik.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Sandra, … zo te lezen, zal het je best lukken om deel uit te maken van dit forum. Welkom en succes!