Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Evelien

Ik kan in mijn eigen posthistorie zien dat ik 1 jaar en 21 weken geleden ook al een voorstelpost heb gemaakt, maar die bestaat niet meer... En aangezien ik inmiddels veel actiever ben dan destijds, kan het geen kwaad me nog eens voor te stellen, toch? Even denken, hoe kan ik mijzelf het beste omschrijven... Ik ben dus Evelien, mijn echte voornaam. Ik ben 25, word op 5 mei van dit jaar 26, en ik woon in Bussum. Ik heb een relatie met Michiel, studeer aan de pabo (verwacht af te studeren rond feb 2010) en werk op zaterdag als postbode voor TNT. Ik schrijf mijn hele leven al verhalen, gedichten en liedjes. Sinds kort zing ik en speel ik gitaar. Sinds april 2008 treed ik af en toe op op open podia met mijn eigen nummers. Ik heb het schrijven wel een poosje op een laag pitje gezet, omdat mijn studie niet zo geweldig loopt. De pabo is het helemaal voor mij en ik kan niet wachten tot ik juf ben - mijn stages gaan super en ik heb al meerdere keren gewerkt als invaller - maar mijn zelfdiscipline is erbarmelijk slecht. Dit kan ik wel gaan uitleggen, maar het is verder eigenlijk niet zo van belang. Mijn studie is momenteel een echte worsteling en ik denk dat ik pas weer lekker kan gaan schrijven als ik wat meer rust in mijn leven heb, ook al voel ik me in mijn persoonlijke leven gelukkig helemaal happy! :D Verder: Ik ben 1.90 lang en heb schoenmaat 45. Ik hou van lasagna, katten en katten die net als ik van lasagna houden en mijn bord leegeten terwijl ik bestek pak (rip Noor :(). Ik heb een hekel aan horloges, maar heb er tot mijn eigen schrik sinds kort eentje die ik helemaal geweldig vind. Ik ben slecht in het openmaken van verpakkingen, vooral die van koekjes en tandenborstels, en het afstrijken van lucifers heb ik ook echt moeten leren. Ik kan niet zo goed pannenboeken bakken, wel eitjes. Alleen houd ik niet van zachtgekookte eitjes, die pel ik helemaal stuk. Ik ben impulsief en als ik me eenmaal iets in mijn hoofd heb gehaald, kan het een obsessie worden. Ik ben gevoelig voor computerspelletjesverslavingen en forumverslavingen, maar ik rook niet! Mijn 24 uur per dag razende hoofd kan zijn creativiteit kwijt in een taal die ik zelf ontwikkeld heb. Sinds mijn zestiende werk ik hieraan; ik ben inmiddels toe aan de derde nieuwe spelling. Ik ben licht neurotisch en eet mijn M&M's en borrelnootjes altijd met een vast aantal tegelijk. Ik hou van symmetrie en vriendinnen pesten me graag door die plant/theepot in het midden van de salontafel nèt een paar centimeter naar rechts te schuiven als ik niet kijk. Ik hou van dansen. Ik ben soms net een groot (heel groot!) kind in mijn gedrag: het is maar goed dat mijn vriend vijfenhalf jaar jonger is. Ik ben een spellingfreak en tolereer niet van mezelf dat ik fouten maak in werkwoordspelling. Sowieso ben ik nogal perfectionistisch, behalve - vreemd? - als het om mijn huidige studie gaat. Ik huil enorm snel en kan mezelf hier hartelijk om uitlachen. Een van mijn favoriete boeken allertijden is Ordinary People van Judith Guest. Een van mijn favoriete films allertijden is de verfilming hiervan. Ik ben stil als je me net kent, ik kijk enorm de kat uit de boom, maar berg je als ik me op mijn gemak voel: dan word ik een soort ongeremde adhd-clown. Ik heb een zwak voor maquettes, poppenhuizen en andere miniaturen, zoals de nutteloze maar superschattige minifietsjes in de Wereldwinkel. Ik ben niet gelovig opgevoed, maar geloof wel dat er 'iets' is. Ik heb gewerkt in drie filialen van Albert Heijn. Ik heb examen gedaan in zes talen + aardrijkskunde, leve het leven vóór de Tweede Fase! Ik ben gek op Papermate-pennen en mooie notitieboekjes. Ik ben een onhandige kluns: gelukkig is mijn vriend net zo, op onze eerste date bij mij thuis zat bij ons allebei de kleding onder de kruimels en voedselvlekken, en HIJ was de eerste die zijn drankje omgooide. Mijn mobiele telefoon heeft een wasbeurt van twee uur in mijn wasmachine overleefd, maar een week later liet ik hem zo hard vallen dat ie alsnog stuk is gegaan. Ik ben gek op vliegen en vliegtuigen: als iedereen strak in zijn stoel zit met zijn ogen dicht tijdens turbulentie, zit ik te juichen. Ik hou van dat gevoel in mijn buik. Mijn favoriete attractie is de achtbaan Goliath in Walibi, maar op een ladder staan durf ik niet. Ook op een stoel staan vind ik eigenlijk al heel eng. Ik kan niet bokspringen, ondanks mijn eindeloos lange benen. Ik raak gefrustreerd als apparaten niet doen wat ik wil: af en toe mishandel ik mijn stofzuiger omdat ie niet snel genoeg achter me aan rolt. Er moeten altijd evenveel appels als bananen in mijn fruitschaal liggen. Mijn kerstverlichting hangt permanent om mijn raam, omdat ik het gezellig vind. Ik ben gruwelijk onzeker over van alles en nog wat en kan moeilijk omgaan met kritiek, maar daar werk ik aan. Ik kan ook niet goed omgaan met complimenten. In het ergste geval ga ik slaan. Ik ben een tikje jaloers op mijn zusjes, omdat die allebei zijn blijven steken bij een lengte van 1.80. Een stuk praktischer! Ik heb een hekel aan harde wind omdat ik er hoofdpijn van krijg en omdat ik agressief word als mijn haar steeds in mijn gezicht waait. Ik word blij van mensen die me vrolijk teruggroeten op straat als ik met mijn post loop. Ik word chagrijnig van Gooise arrogante pummels die mij als postbode te min vinden om 'Goeiemorgen' tegen te zeggen en naar me kijken alsof ze niet begrijpen dat ik het überhaupt wel tegen hen durf te zeggen. Ik hou zielsveel van mijn vriend, en al zijn we pas een half jaar samen, ik weet zeker dat hij de liefde van mijn leven is. Gelukkig is dit wederzijds. Als ik hevig schrik, gaat er een flinke pijnschuit door mijn hoofd of door mijn hele lichaam. En als ik teveel winegums eet, word ik licht in mijn hoofd. Zou er echte wijn in zitten of komt het toch door de suiker..? En meestal staat mijn mond niet stil, of dat nu in het echt is, of digitaal... Ik denk dat bovenstaande een bijzonder goed beeld van mij geeft :D

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En... je bent heel goed in het verzinnen van varkensnamen... ;) De tussen-s is inerdaad optioneel in spelling(s)freak. De regels zijn voor het laatst in oktober 2005 gewijzigd.
De tussen-d in inderdaad is echter minder optioneel :D Sorry, oh, ik ben zo flauw als het op spelling aankomt :o hihihihihi
Ik heb een nieuwe laptop nodig. De d hapert. (Geen geintje.)

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zeg Evelien, wat ben jij nou toch met je foto´s aan het klooien? Heb je een of ander programma dat elke zoveel uur de foto´s verwisselt ofzo? :)

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Huh, ik doe niks, ik heb nu al een paar dagen dezelfde foto... een zwart-witte van mijn oog met linksboven mijn naam. Misschien vindt je browser de vorige leuker en wisselt ie af en toe terug? :P En ik geloof je, Helga ;)

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, die foto had ik eerst ook, maar nu is de gekleurde weer aan de beurt. Ik zit nog met tranen in mijn ogen van het lachen om Dargors advertentie bij mijn favo-topic....hihihi

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou joh, wat raar zeg! En ja, leuk was die he :D Maar ik vind het ook zo suf om op elke post te reageren met 'Hahahahaha', dus ik lach in digitale stilte ;)