...en nu gaat het gebeuren - noraly
Hallo allemaal,
Al stiekem kijk in een tijdje mee op jullie site en wat ik hier aantref bevalt me wel. Tijd dus om mezelf eens voor te stellen voodat ik jullie lastig ga vallen met vragen.
Ik ben Noraly en ik ben 30 jaar oud. Voor de kredietcrisis had ik de leiding over een architectenbureau, maar nu heb ik heerlijk veel vrije tijd om uit te vinden wat ik graag zou willen gaan doen de komende tijd. Schrijven vind ik erg leuk, maar organiseren ook. Sinds twee maanden ben ik daarom bezig om die twee proberen te combineren in het lanceren van een nieuw tijdschrift. Ik heb al met een heleboel mensen hierover gesproken en ben al een aardig eindje op weg, maar het is best een pittig zolderkamerproject. Het geeft me echter veel energie en 'brick walls are for other people', nietwaar?
Voor de geïnteresseerden:
Als ik voor het tijdschriftenschap sta dan zie ik heel veel tijdschriften voor vrouwen die alles prima voor elkaar hebben; ze combineren een succesvolle baan met een paar kinderen, een tevreden echtgenoot, een clubje vriendinnen en de sportschool. Uiterlijke balans dus. Maar voor de innerlijke onrust die veel van ons ervaren is geen plaats, want dat is niet stoer. Tijdschriften als Happinez, Psychologie en Mind magazine komen in de buurt van wat ik bedoel, maar de eerste focust zich weer te sterk op spiritualiteit en de andere twee gaan meer richting de vakbladen. Ik wil graag een lifestyle magazine maken voor mensen die tijdens hun werk zich ineens realiseren: wat dòe ik hier? Wie ben ik en wat wil ik echt? Misschien wil zo iemand liever voor zichzelf beginnen als consultant, sieradenmaker of schrijver, maar heeft geen idee hoe je zoiets doet. Het wordt in ieder geval een blad gevuld met positiviteit, bevestiging, creativiteit, raad en daad.
Ik hoop hier aan de ene kant veel te leren over het schrijven van artikelen, want bloggen wat ik normaal doe is natuurlijk wel wat anders. En aan de andere kant zijn er wellicht mensen die dit onderwerp aanspreekt en er met mij verder over zouden willen spreken.
pfff, dat is eruit. En nu nog op de knop 'versturen' durven drukken....
Welkom noraly. Ik vraag me
Bedankt, leuk om zo snel al
Leuk zo'n blad. Ik begrijp
Wow Noraly, wat een leuk
Bedankt allebei! @
Welkom Noraly, Goed idee! Ik
Welkom Noraly!
Hé Noraly, welkom hier. Leuk
Noraly, Ik zou graag meer
En weer waait er een frisse
Four Seasons
Welkom Noraly. Wat dacht je