Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

kriskras

Dag Letterwereld. Ik stel niets voor. Vandaag stond ik op en ging mezelf achterna. Kreeg terminale plankendrang kompleet met jeugduitslag van 12+. En nu op zoek naar lotgenoten op deze site beland. Tropische groet, Kriskras

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom kriskras, Ik stel niets voor, dat wil ik niet geloven een ieder stelt iets voor. Wij zijn allemaal even belangrijk. Nu ben ik wel nieuwschierig naar wie je bent. Je schrijft boeken voor 12+ neem ik aan maar wil je het uitgeven of is het een hobby voor je? Zet je ook nog wat bij proeflezen?

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, als het goed is staat er morgen een interview van mij in de krant en daar zeg ik ook dat ik niets voorstel. We kunnen elkaar een hand geven... Tropische groet? Zit je ergens in het buitenland?

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, trek die fles champagne van je avatar maar vast open voor de kennismaking. Er zitten hier wat notoire zuiperds op de site, maar die vind je meestal bij 'wijntijd'. Hoewel, af en toe roept er ook iemand: 'Biertje, Caspar?'

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goh, wat een warm welkom! Dank jullie wel! Ja, woon in de tropen ('92) en eigenlijk bedoelde ik: "ik stel niets /niemand voor"in die zin dat ik niet weet hoe ik mezelf moet voorstellen aan een groep die ik niet ken." Dubbelzinnig mens. Ja, schrijven doe ik voor 12+ samen met mijn vriendin. Deze site is nog abracadabra en zal wel spelenderwijs her en der op de pen worden getikt. Hoe werkt dat , proeflezen? We kiezen een fragment en krijgen kritiek? Dat zou mooi zijn. Vandaag nog even verder sleutelen, gezien de plankendrang. Vastbesloten gelezen te worden! :) Proefleesaanbod ook gekregen van de hoogleraar die zijn studenten wil laten bekritiseren. Interview in de krant? Welke? Link? Wij drinken meestal rosé. Die fles champagne in de pic is een verhaal apart. Wie weet vertel ik dat nog weleens bij een digitale borrel. :)

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Elk belangrijk subforum heeft een topic met regels, die moet je sowieso eerst lezen. Verder kun je in boekpresentatie en proeflezer een stramien ontdekken in de al geposte topics. Een paar dagen alleen maar lezen voor je iets post is sowieso een goed idee, dan kun je de mensen en de mores een beetje leren ken en voorkom je dat je op je pen getikt wordt.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Elk belangrijk subforum heeft een topic met regels, die moet je sowieso eerst lezen. Verder kun je in boekpresentatie en proeflezer een stramien ontdekken in de al geposte topics. Een paar dagen alleen maar lezen voor je iets post is sowieso een goed idee, dan kun je de mensen en de mores een beetje leren ken en voorkom je dat je op je pen getikt wordt.
Ik hoef me hier dus niet te schamen als prof sociaal dyslecticus:) Ben erg benieuwd naar je GEVOEL. Hoe voelt het dat Cadans op de planken staat? Wat doet het met je? Wij zijn ook pro pseudo. Heeft Cadans al nieuw gezelschap? Abstract ligt naast absurd wat voor ons soort juist een logica is. Je behoefte aan fantasyverhalen spreekt voor zich. Benieuwd naar je kinderboek. Van getikt worden leer je. :)

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van moeite stoppen in een nieuwe community en niet lui achterover wachten tot iemand je terechtwijst leer je nog meer ;)

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Kriskras! Vond het wel een grappig :D voorstelrondje, dat iedereen (incl. mijzelf) even op het verkeerde been zette. Leuk, is weer eens wat anders...

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Die fles champagne in de pic is een verhaal apart. Wie weet vertel ik dat nog weleens bij een digitale borrel.
Daar hebben we een speciaal tipoc voor ... eh ... potic ... nou! ... topic ... sorry, ik zit in Wijntijd: Hier volgt een keuzemenu: Een brief naar God of naar de Belastingdienst? http://marriejeanne.hyves.nl/blog/20447815//5qTS/… http://www.schrijvenonline.org/forum/13429
Okeej, belastingtechnische vraag dan misschien, over wijntijd gesproken...Is roseetijd ook aftrekbaar...? Tja, kom net thuis...even mijn nieuwe vrienden begroeten..dacht ik...waar is die wijnkelder van jullie? :) Mijn God....wat een k...trapje! Help! k Zie niks!

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Kriskras! Vond het wel een grappig :D voorstelrondje, dat iedereen (incl. mijzelf) even op het verkeerde been zette. Leuk, is weer eens wat anders...
Waar hang jij uit? zo te zien niet in de tropen..? Altijd anders...anders val je in slaap toch?

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van moeite stoppen in een nieuwe community en niet lui achterover wachten tot iemand je terechtwijst leer je nog meer ;)
Uh, Mi, wil je graag gelijk geven, maar, uh... wat is dat precies...lui achter overhangen? Sorry, ben beetje achterdochtig typje:)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
MJ? Staat voor?...sorry, tropenblond :(
marriejeanne Ik ben ook blond maar tropenblond blijkt dus nog erger te zijn :D Want ik wist het lekker wel; ;)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
MJ, Touché! Mag ik toch op 9 december op je kalender? :):)
Dat kan je in je acount doen daar moet je in het verjaardags vakje de datum zetten. Je komt dan vanzelf tegen die tijd rechts bij verjaardagskalender in het rijtej.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
keej, thanx. Waar lees of post ik tekstfragmenten? Wel handig een gids hier. Mijn infoverwerker doet het af en toe niet. :)

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Kriskras! Vond het wel een grappig :D voorstelrondje, dat iedereen (incl. mijzelf) even op het verkeerde been zette. Leuk, is weer eens wat anders...
Waar hang jij uit? zo te zien niet in de tropen..? Altijd anders...anders val je in slaap toch?
Nee, tropisch is het hier (Polen) op het moment zeker niet. Al is het 's zomers wel heel vaak 30/35c+ . Een beetje anders zijn, daar is naar mijn mening helemaal niets mis mee. Ben je tenminste origineel! Gr. ( :D groetjes)

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Kriskras! Vond het wel een grappig :D voorstelrondje, dat iedereen (incl. mijzelf) even op het verkeerde been zette. Leuk, is weer eens wat anders...
Waar hang jij uit? zo te zien niet in de tropen..? Altijd anders...anders val je in slaap toch?
Nee, tropisch is het hier (Polen) op het moment zeker niet. Al is het 's zomers wel heel vaak 30/35c+ . Een beetje anders zijn, daar is naar mijn mening helemaal niets mis mee. Ben je tenminste origineel! Gr. ( :D groetjes)
brrrr ja, bibber...uh, dan toch maar zonnig orgineel en nu net een week regen waarom ben je dan in godsnaam naar poland verhuizerd??? Regen, kou ....wel errug leuke mensen, dat wel.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is het een beetje uit te houden in de tropen, kriskras? Waar zit je ergens? Op vakantie of definitief?