On(t)wetend voorstellen. Hallo! - Stefan Mathe
Hoi mensen, ik ben Stefan Mathé, 32 jaar, getrouwd met alles erop en eraan.
Ik ben naast mijn gewone baan als offset-drukker bezig met een carriere in de stand-up comedy.
Naja carriere, ik probeer of ik iets met die ambitie kan, niet geschoten is altijd mis, toch?
Dit ben ik gaan doen aan de hand van allerlei korte fantasie verhaaltjes, gedichtjes en zo verder, die ik plaatste op mijn blog. Hier kreeg ik dusdanig veel reacties op met allerhande opmerkingen dat ik mezelf dus heb ingeschreven voor een paar wedstrijden. Ik sta nu dus in de tweede ronde van het Sonnema comedy festival.
Naast het feit dat ik hier aan meedoe heb ik ook mijn eerste eigen boekbundel gemaakt, met daarin verhalen en gedichtjes. Aangezien ik in een drukkerij werk waar normaal gesproken alleen luxe producten gedrukt worden en mijn baas me een digitale uitgeverij advisieerde ivm de hoge onkosten van onze drukpersen, raakte ik teleurgesteld in de hoge kosten voor een digitaal exemplaar.
Na enig overleg met mijn baas mocht ik hem toch zelf drukken en krijg ik hem woensdag weer van de binderij die het uiteindelijk verwerkt tot een 80 pagina's A5 met een oplage van 300 exemplaren.
Dus vanaf woensdag is mijn boek "Mannelijke Kamelenteen" klaar en kan ik terugkijken op het schrijven van een leuk boek met allerlei idiote dingen erin.
Nu is eigenlijk ook meteen mijn vraag, waar kan ik dat ding in hemelsnaam gaan slijten? Gewoon opsturen naar uitgeverijen of zo?
Ik ga ze zowiezo los verkopen na een optreden, de opbrengst van het boek is voor het bekostigen van mijn eigen reiskosten, aangezien ik in Duitsland woon en vaak richting het westen van Nederland moet rijden met mijn oude Lantra familietank.
Ik bedoel eigenlijk te vragen, mijn eindproduct is nu klaar, hoe nu verder?
Waar stuur ik een aantal exemplaren naar toe voor een recensie?
Groeten Stefan Mathé
Als ik je topictitel lees
Welkom..... Ha ha MJ
marriejeanne schreef:Als ik
Wat heb je een mooie
Yonaqi schreef:Wat heb je
Welkom Stefan, hopelijk vind
Stefan Mathe schreef:Het
Welkom, wat een vrolijke
Waus schreef:Stefan Mathe
Ha die Stefan, Van harte
Welkom, Stefan Mathé (geen