Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Laura Peeters - Inside_Brownie

Hai ! Jij verveelt je dus of je voelt je down .. ;-) Of je hebt gewoon een gezonde dosis menselijke nieuwsgierigheid .. Just a fun way to look at life .. : http://laura-peeters.blogspot.com/ Don't forget to leave your opinion ! And remember .. always SMILE :-) ! Grtz ! Laura

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als ik me verveel of iets te melden heb ga ik meestal naar het kletstopic. Was even benieuwd of iemand een soort nieuw kletstopic was begonnen, om diegene erop te wijzen dat er al zo'n topic is. Dat is niet het geval, er blijkt een nieuw lid extra aandacht voor haar blog te willen. Als je hier lid bent en vaker komt, klikken de 'vaste' leden meestal wel op je link, hoor.

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Okay okay .. Geen reden om onmiddellijk in de aanval te gaan .. Ben nog maar net nieuw hier en ken de manier van werken ook nog niet .. Bedankt voor de info..

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je ergens nieuw bent, kijk je toch altijd even de kat uit de boom om de mores te observeren, zodat je geen gruwelijke sociale blunders begaat? Of ben ik de enige die dat doet?

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Niet iedereen is hetzelfde hé .. En een "sociale blunder" zou ik het toch niet noemen .. Kan m'n computer nog steeds recht in het scherm kijken ..

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Och, als ik zo je postgeschiedenis eens doorblader, vind ik de woorden "sociale blunders" wel op hun plaats (vragen naar de bekende weg, regels niet lezen voor het posten en meteen reclame maken voor je eigen site)...

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dacht dat dit een forum was voor mensen met een passie voor schrijven .. En niet om discussies uit te lokken. Tenzij je referenties nodig hebt voor je komende boek ..

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pfff... Het is laat. Misschien tijd om te gaan slapen? Dan kunnen we morgen vast weer een stuk aardiger doen tegen elkaar (en tegen nieuwkomers). Welterusten, iedereen!

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je je een beetje had ingelezen, had je geweten wat je hier kunt verwachten. Newbies die meteen binnen komen banjeren en gaan schreeuwen en dingen tegen de regels gaan doen of dingen vragen die met een beetje nalezen ook gewoon gevonden hadden kunnen worden, zijn irritant. Je wil in je stamkroeg ook geen nieuweling die meteen het hoogste woord voert en over de barkrukken gaat zeiken en vragen waar de WC is terwijl er gewoon een bordje hangt.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Laura, ik heb op drie onderwerpen gereageerd van je. In alledrie de gevallen blijkt dat je je vol overgave op het forum hebt gestort (heel goed) en ook dat je niet eerst even hebt rondgekeken en de regels hebt gelezen (niet goed). Dit is in ieder geval niet de bedoeling. Als iedereen hier zijn site ging pluggen... Ik verplaats deze naar 'Even voorstellen', maar dan verwacht ik van jou dat je het startbericht een beetje aanpast en wat over jezelf vertelt. p.s. Micha, iets aardiger mag wel tegen nieuwelingen. Op zich heb je natuurlijk gelijk, maar veel mensen zijn ooit op weg geholpen door anderen.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Laura, Zijn de columns die je hier hebt geplaatst http://www.schrijvenonline.org/forum/7150?page=1 verschenen in de krant 'De Pers'? Zo ja, zet je er dan even de datum bij. Zo nee, haal je ze dan even weg? De bedoeling van dat topic is niet dat mensen daar hun andere schrijfsels zetten. Dat kan eventueel bij proeflezen, als je er reactie van mensen op wilt hebben. Dit topic is alleen bedoeld om de columns te lezen die van bezoekers hier in die krant zijn geplaatst, zodat we niet de hele pdf van die krant hoeven door te spitten. Bij 'wedstrijden' staat overigens het topic waar beschreven staat waar je die columns heen kunt sturen als je er ook een in wilt zenden.