Even voorstellen: Maartje Elshout
Mijn naam is Maartje en ik ben vandaag lid geworden van deze site.
Ik schrijf al sinds ik kan schrijven, maar heb er nooit echt iets mee gedaan (buiten schoolkrantredactie e.d.). Ik heb al wel twee boeken geschreven, maar merkte daarna dat mijn schrijfstijl alweer veranderd was, dus ik ben ze momenteel aan het herschrijven. Daarnaast ben ik enkele weken geleden begonnen met het schrijven voor schrijfwedstrijden om zo meer ervaring op te doen. Het liefst schrijf ik historische romans / fictie, maar door de schrijfwedstrijden verdiep ik me nu ook in andere genres.
Qua werk ben ik eerst gepromoveerd in de psychologie (op het onderwerp "wraak") en daarna als docent gaan werken aan de TU/e. Sinds kort werk ik als onderzoeker op het gebied van consumentengedrag bij een stichting in Tilburg (ik weet niet of de naam noemen onder reclame maken valt, dus dat doe ik maar niet). Ik ben 28 jaar en woon in Breda.
Naast schrijven houd ik van lezen, het theater bezoeken (vooral musicals) en steden bezoeken. Maar schrijven is wat ik het liefste doe, dus ik denk dat ik hier wel goed zit :)
Ik kijk ernaar uit jullie te ontmoeten!
Groeten,
Maartje
Je hebt nooit echt iets met
Ik bedoelde nooit ergens
Dat is het zeer zeker,
Hallo!
Welkom .
Welkom.
Hoihoi, ik las je al op
Wow, ik ben bijna 27, kom nog
Bedankt allemaal! Ik herken