Ik begin hier
Goedemiddag!
Ik ben nieuw op dit forum. Ik besloot ongeveer een kwartier geleden een account aan te maken, nadat ik hier al een tijdje heb rondgekeken voor handige tips. Het zit namelijk zo.
Ik ben slechts veertien jaar oud, maar het is tot nu toe altijd mijn grootste droom geweest om een boek uit te geven. Ik weet dondergoed dat ik nog veel moet oefenen, trainen en vechten om mijn levensdoel te bereiken. Daar ben ik nu volop mee bezig. Ik zit in de derde klas en doe VWO, en in alle stukjes vrije tijd die ik kan vinden lees of schrijf ik. Mijn favoriete genre is fantasie, maar ik houd ook veel van romantiek en drama. Momenteel ben ik ook bezig met een fantasieverhaal, dat wordt gelezen - en vermoedelijk geliefd - door een paar vrienden en familieleden. Ik ben meer dan blij met dit geringe publiek. Ze zijn kritisch, helpen me overal bovenop en moedigen me aan. Volgens hen heb ik potentie.
Mijn naam is Gabriëlle, maar ik word door mensen in mijn nabije omgeving simpelweg Gab genoemd. Het is maar wat je prefereert.
Ik ben in ieder geval blij dat ik een platform heb gevonden, een houvast waar ik om hulp kan vragen als ik vastloop. Tevens hoop ik wat bij te kunnen dragen aan dit forum.
Mvg,
Gab
Welkom Gab en hou vast aan je
Welkom!
PrincessOfTheEnd schreef:
O, wat leuk, je doet me aan
Bedankt iedereen! @Suicune:
Welkom!
Welkom
welkom en veel plezier hier.
Dag Gabriëlle (hele mooie
Welkom Gabriëlle :3