Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

voorstellen na lange tijd.. - laina

Hallo, eindelijk maar toch,... Ik ben Laina. Ik zie net bij mijn accountgegevens dat ik al zeer lang lid ben, dus ook wel zo netjes om je even voor te stellen. Ik lees af en toe mee, afhankelijk of mijn schrijversactiviteiten of andere de boventoon voeren op dat moment. Ik wil altijd erg graag aan schrijven toe komen en doe dat ook regelmatig, maar er zijn ook zoveel andere leuke bezigheden! Daarom zal ik meelezen, soms (wie weet) reageren, maar vooral onregelmatig denk ik, en bij nacht en ontij..... Spannend hoor, dit voelt wel een beetje eng. Maar dat geeft niet, ik wil strenger voor mezelf zijn en er moet nu echt iets gebeuren op schrijfgebied! Eigenlijk is mijn insteek de illustraties, ben dus geen schrijver en technisch ook een echte leek. Wel ontstaat er een sfeer als je tekeningen maakt en zo kwam er dus ook een verhaal naar boven, al een hele tijd en nu steeds meer, dus kan ik hier veel leren volgens mij! Ik hoop dat ik de moed heb ook eens wat te posten bij proeflezen. Genre: kinderboeken, en de leeftijd? wordt steeds hoger geloof ik, maar daarover vraag ik jullie mening nog wel eens. Dit voelt wel eng maar ook als een echte stap, lekker hoor.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Laina! Ik ben eigenlijk ook grafisch ontwerper (en een beetje illustrator) maar bij mij voert het verhaal al een jaar de bovenhand. Verslavend.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Zo eng zijn we niet hoor. Gewoon gezellig meekletsen en je voelt je binnen de kortste keren helemaal thuis. Ik vind het wel knap dat je zolang kunt meelezen zonder ergens op te reageren. :eek:

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Laina, Welkom! Had je het topic 'verhalenbundel voor kinderen' al gevonden? Misschien interessant voor jou om aan mee te doen.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook welkom van nog een meelezer die zich nu pas heeft voorgesteld! Kan best hoor, meelezen zonder te reageren. Maar als je eenmaal begint... :unibrow:

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank allemaal, ik voel een verslaving aankomen... Maar nee, aan het werk nu! Favake, ik zal de plannen proberen te volgen en wie weet...

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ja, een beetje verslavend is het wel. Ik zit hier notabene met de eerste drie zinnen van een nieuw verhaal, ging even op het forum kijken en ben alweer helemaal afgeleid...

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom bij de engerdsclub Laina. Wij zullen ons best doen om zo eng mogelijk te reageren. :unibrow:

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed dat je uit de boekenkast bent gekomen! En nu de volgende stap zetten. :)