Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen: Geertrude

Na een tijdje meelezen zou ik hier ook wel af en toe een beetje mee willen praten. Dus wordt het tijd om me eens voor te stellen. Mijn naam is Geertrude, ik ben 37 jaar, getrouwd en moeder van drie dochters. Ik ben huisvrouw, help mijn man met de boekhouding en de incidentele in/verkoop van hardware in zijn IT-bedrijf. Verder schrijf en fotografeer ik freelance voor ons regionale huis-aan-huisblaadje. Schrijven doe ik al jaren. Ik kan me niet eens herinneren hoe oud ik was toen ik voor het eerst in een schriftje verhaaltjes neerpende. Voor mijn website schrijf ik (bijna) wekelijks "schrijfsels" over mijn dagelijkse leven en af en toe schrijf ik een kort verhaal. Mijn eerste roman, Huis vol Verleden, komt in januari uit bij uitgeverij Ellessy. Een tweede roman is ook al klaar, maar het is nog niet helemaal zeker of en wanneer die uitgegeven wordt (heeft te maken met de timing binnen de fondsen). Inspiratie voor een nieuw verhaal begint zich wel te vormen, maar heeft nog even tijd nodig. Ik kwam op dit forum terecht toen ik op zoek was naar informatie over boekpresentaties. Daar ben ik inmiddels een stuk wijzer van geworden. Of ik het ook werkelijk ga doen, weet ik nog niet. Het zweet breekt me uit bij het idee... Dit forum werkt wel inspirerend, ik krijg eindelijk weer zin om er weer eens echt voor te gaan zitten en iets degelijks op papier te zetten. Dat was de laatste tijd een beetje weggezakt tussen alle andere bezigheden...

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Geertrude. Leuk, nog meer debutanten. Ik zag op je site dat je ook fantastische foto's maakt!

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je went aan het idee dat er een boekpresentatie aankomt, Geertrude. Geloof me, het voelt als een heeeeeerlijke zachte roze wolk!

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Trenke en Lien: bedankt! Het is wel geweldig dat mijn boek straks echt tastbaar in de winkels ligt, maar het voelt om eerlijk te zijn nog altijd niet echt als "binnen zijn". Eerst maar eens zien of iemand het ook wil lezen... (ik onzeker? welnee!)

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Geertrude. Maak vooruit een presentatie van de inhoud van je boek en over de aanleiding waarom je deze schreef. Kijk deze na een aantal dagen weer in en je ziet onmiddelijk wat anders moet. Doe dat een aantal weken, net zolang totdat je de toespraak met gevoel en overtuiging kunt brengen. Dat maakt je zekerder. Ik wens je veel succes!!

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal! @Roos: dat is een goede tip. Ik heb hier bij de boekpresentatie ook een kleine inleiding geschreven en zou dat ook kunnen gebruiken. @ SolarCell: dank je! :o

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Geertrude Potdorie, ik voel me hoe langer hoe groener worden. Groen als gras dus. Leuk om je hier te zien hoor!