Inanna stelt zich voor
Hallo allemaal!
Ik ben dus Inanna, 24 jaar oud en zoals iedereen hier in het bezit van schrijversambities. Ik schrijf voornamelijk fantasy of verhalen met een onwerkelijk tintje.
Ik heb eigenlijk al geschreven vanaf mijn jongste jaren, maar altijd gedacht dat de tijd dat ik me er echt serieus mee bezig ging houden nog wel zou komen. Nu werk ik ondertussen al fulltime en een paar maanden geleden besefte ik ineens dat 'die tijd' helemaal niet zou komen; ik moest gewoon beginnen als ik echt nog eens zou willen denken aan een schrijverscarriëre. De afgelopen jaren hebben heel wat onaffe verhalen het levenslicht gezien, ik heb twee uitpuilende koffers vol. Tijd voor een paar projecten die ik wel af ga maken, dus :)
In ieder geval ben ik goed begonnen; mijn eerste verhaal wordt in december in een tijdschrift gepubliceerd, en ik ben ongeveer halverwege een lang verhaal (flink geholpen door NaNoWriMo, dat kennen sommigen van jullie allicht :)). Ik ben vastbesloten om in 2009 vooral méér te gaan schrijven, en me meer bezig te gaan houden met fora etc. waar mensen met hetzelfde bezig zijn.
Vandaar dus dat ik me hier aanmeld. Hopelijk om zowel feedback te kunnen krijgen als geven :)
Welkom en veel succes!
Welkom, Innana! Dat lijkt me
Welkom, Innana! Heb je het
Bedankt voor het welkom,
Oeps, je hebt gelijk. Ik had
Welkom!
welkom!
Welkom en veel succes met je
Een warm welkom
Welkom Inanna!
Welkom Inanna en veel
Bedankt hoor, ik voel me erg