Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Inanna stelt zich voor

Hallo allemaal! Ik ben dus Inanna, 24 jaar oud en zoals iedereen hier in het bezit van schrijversambities. Ik schrijf voornamelijk fantasy of verhalen met een onwerkelijk tintje. Ik heb eigenlijk al geschreven vanaf mijn jongste jaren, maar altijd gedacht dat de tijd dat ik me er echt serieus mee bezig ging houden nog wel zou komen. Nu werk ik ondertussen al fulltime en een paar maanden geleden besefte ik ineens dat 'die tijd' helemaal niet zou komen; ik moest gewoon beginnen als ik echt nog eens zou willen denken aan een schrijverscarriëre. De afgelopen jaren hebben heel wat onaffe verhalen het levenslicht gezien, ik heb twee uitpuilende koffers vol. Tijd voor een paar projecten die ik wel af ga maken, dus :) In ieder geval ben ik goed begonnen; mijn eerste verhaal wordt in december in een tijdschrift gepubliceerd, en ik ben ongeveer halverwege een lang verhaal (flink geholpen door NaNoWriMo, dat kennen sommigen van jullie allicht :)). Ik ben vastbesloten om in 2009 vooral méér te gaan schrijven, en me meer bezig te gaan houden met fora etc. waar mensen met hetzelfde bezig zijn. Vandaar dus dat ik me hier aanmeld. Hopelijk om zowel feedback te kunnen krijgen als geven :)

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Innana! Dat lijkt me een goede stap. Ik weet nog goed dat ik vijftien was en mijn moeder vertelde dat ik schrijfster wilde worden, maar dat ik er geen tijd voor had. 'Een echte schrijfster maakt tijd,' was haar antwoord en daar was ik eigenlijk pissig om. Nu werk ik, heb ik een gezin met drie kleine kinderen én maak ik veel tijd vrij om te schrijven. :) O ja, toen waren er natuurlijk nog geen computers, zoals nu, hè, anders denk ik dat ik wel was gaan schrijven. :)

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor het welkom, alle drie :) @ Trenke: Ik herinner me eigenlijk niet anders dan dat ik achter computers kon werken. Mijn eerste verhaal schreef ik achter WP 5.1 :D @DeEllis: Dat zou kunnen, maar dat weet ik niet zeker. Inanna is namelijk een Soemerische godin dus er zijn vast best wel wat boeken over geschreven. Ik vind de Inanna-cyclus echt een geweldige serie verhalen, vandaar de naam.