Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo iedereen

Ik ben enkele maanden geleden begonnen met mijn eerste stapjes als schrijver van jeugdverhalen. Het is echt een geweldig leuke nieuwe hobby, maar jammer genoeg ook een erg eenzame bezigheid. Ik was dan ook blij verrast om deze druk bezochte site te ontdekken. Ik hoop van harte dat het veel creatieve contacten zal opleveren. O ja, ik ben 38 jaar, vader van 2 schattige monstertjes en woon op de grens van de belgische zuiderkempen en het hageland.

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom David. Die twee monstertjes kun je vast goed gebruiken in je verhaal.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom David! Altijd gezellig om even te buurten hier als het schrijven even stokt, of als je leuke dingen te melden hebt, of als je vragen hebt, en 's ochtends bij de koffie, en… eh, welkom :D

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is echt een geweldig leuke nieuwe hobby, maar jammer genoeg ook een erg eenzame bezigheid. Ik was dan ook blij verrast om deze druk bezochte site te ontdekken. Ik hoop van harte dat het veel creatieve contacten zal opleveren.
Ik herken mezelf hierin. Ben ook een nieuweling en ik moet zeggen dat het me bevalt door de schrijfliefhebbers die ze hier hebben.