Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen: Joël Pen en Papier

Hey allemaal, Ik ben dus Joël en sinds een maand vanavond al 18 jaar. Ik zit in het examenjaar van VWO waarna het een paar jaar fysiotherapie wordt. Ik houd van muziek, atletiek en natuurlijk... schrijven! Goh, wat een verrassing xD Vroeger deed ik het vooral op papier, waarna het werd uitgetikt - nu, met mijn eigen, pc gaat alles gewoon digitaal. Ik schrijf al een paar jaar rond een centraal, eigen thema dat ergens tussen fantasy en scifi in zweeft: jongeren kunnen het fantasieën tot werkelijkheid scheppen. Tja en met al dat gepuber, levert dat natuurlijk een paar gevechten of "oorlogjes" op. Dat klinkt misschien niet zo fantasies, maar de verhalen hebben toch al veel van mijn vrienden gegrepen - dus binnenkort ga ik - met hulp van twee hele goede, gewaardeerde vrienden - dan wat uitgeven via een bepaalde site ^^ . (Nee, geen reclame hier hoor XD) *fragment verwijderd* P.S. Het max aantal woorden voor een fragment was toch 500 ofzo? :P Kon me niet meer goed herinneren :O

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey allemaal, IVroeger deed ik het vooral op papier, waarna het werd uitgetikt - nu, met mijn eigen, pc gaat alles gewoon digitaal. :O
Ha ha, warm welkom........vroeger????? Hou oud ben je dan werkelijk? (grapje!)

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahaha Joël, sorry hoor, maar ik zit hier hardop te (glim)lachen, omdat je 'al' achttien bent. Dan ben je nog zo jong dat je dat soort woorden erbij zet. :P Ik herinner me een gesprek met iemand, inmiddels al weer jaren geleden, waarin ik vroeg hoe oud hij was. 'Bijna zestien,' antwoordde hij. 'Aha,' zei ik, 'je bent dus vijftien. Ik ben bijna 28. Dat is dus 27.' :D Afijn, welkom hier.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Joël, Welkom. Nog een heel leven voor je....om te fantaseren en ons daarmee van de straat te houden :nod: Veel succes!

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. Hier nog een Fantasy Scifi lover. Wilde ik ook gaan schrijven met nanowrimo, werd toch iets anders ;)