Zakelijke kennismaking
Geachte meneer/mevrouw,
Zou u even willen wachten daar in die gerieflijke designstoel in de hal met marmeren vloer? Ik zal zo bij u komen.
Ik ben Elaine (niet mijn echte naam). Ik ambieer geen schrijfcarrière (ik zou wegkwijnen van eenzaamheid en moet het talent ontberen) maar ik houd wel heel veel van schrijven, al sinds mijn kindertijd, maar ik ben nooit tevreden over de dingen die ik schrijf of typ, daarom houd ik dit bericht maar zakelijk. Tja, dat is tevens ook het grootste probleem: dat ik vaak automatisch in zakelijkheids-modus ga, en ik haat het. Wat me voornamelijk in de weg zit is een slecht zelfbeeld (alles van anderen vind ik altijd een miljard keer beter). Ik probeer mezelf daardoor zo min mogelijk met anderen te vergelijken. Wat ik hoop te bereiken is dat ik leer hoe ik minder oppervlakkig kan zijn. Ik schrijf beter onder invloed, maar dat is niet altijd handig en werkt soms ook onzin in de hand. Ik hoop dat ik op Schrijven Online van anderen kan leren en van de opdrachten op de website en dat ik misschien ook anderen kan helpen ondanks mijn queeste. Dat klinkt juist weer heel zweverig, en onmogelijk te rijmen met de titel van dit bericht. Ik heb het idee dat ik gek word.
groetjes,
Elaine
Hoi.
Goed, ik zit hier in die
Elaine Elaine is een van mijn
Elaine schreef: Geachte
Misschien is een forum dé
Dag Elaine, stort je maar
Welkom! Nou, er is wel iets
Bedankt voor de reacties @
Van harte welkom....
Hoi Elaine, Ik weet het niet