Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wie is het Zeeuwse Schrijfmeisje

Hoi, Ik ben Marjolein, 31 jaar en kom uit Zeeland. Net zoals jullie hou ik enorm veel van schrijven. Vroeger als klein meisje was ik al helemaal gek van schrijven. Op de koffie bij oma en opa nam ik altijd mijn schrift en etui mee om gewoon te schrijven. Nu ben ik 31 en nog steeds helemaal gek van schrijven. Ik ben begonnen met een leuke groep penvriendinnen waardoor ik mij ook behoorlijk heb laten inspireren. Ik was al een tijd op zoek naar verdere uitbreiding van mijn schrijven, maar ik wist niet hoe. Totdat ineens het kwartje viel. Ik wilde schrijven in thema's of seizoenen, of in de dingen die je ziet , de dingen die je tegenkomt, verhalen over dieren, Kortom genoeg schrijfinspiratie. Waar ik moeite mee heb is dat ik vaak de grote lijnen in mijn hoofd heb maar dan ontbreken net die allesbepalende kleine details. Soms springen de verhalen ook van de hak op de tak. De verfijning ervan is voor mij de uitdaging. Ik ben sinds gisteren lid en heb al diverse leuke en mooie verhalen gelezen! Ik vind dit forum erg leuk om op deze manier met andere schrijvers en schrijffans in contact te komen en zo samen je passie en liefde voor schrijven te kunnen delen! En nog meer geinspireerd te raken! Een lieve schrijfgroet!

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Zeeuws Schrijfmeisje, Leuk dat je zo bezig bent met schrijven. Ik heb net een schrijverscursus achter de rug en ben 30 jaar. Ik heb ook al een aantal stukken geplaatst op Proeflezen dus je hebt dat vast gelezen!

Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Thnkx iedereen! @ Elaine; ik ben ook heel enthousiast, het is ook gewoon zo leuk om te doen. Lekker schrijven over hetgeen wat je ziet, wat in je opkomt, waar je over droomt! Heeerlijk gewoon!!!! :thumbsup: :)