Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Een kennismaking met Silke F.

Hallo, Ik ben Silke: 24 jaar, pasgetrouwd en Belgische. Ik ben al een jaartje afgestuurd als archeologe aan de UGent en heb al bijna een jaar werk in de branche. Mijn schrijflust begon pas op mijn zestiende, nadat ik enkele fantasy-trilogieën had gelezen. Ik schreef enkele korte verhaaltjes en begon aan een groot eposverhaal, dat nu onder het stof van mijn oude desktop is verdwenen. Toen mijn avontuur aan de unief begon verloor ik mijn schrijflust door gebrek aan tijd, discipline en inspiratie. Maar nu ik al een jaartje van die last verlost ben, is mijn schrijflust toch teruggekomen. Eerst worstelde ik nog met gebrek aan inspiratie, maar na veel lezen is ook die teruggekeerd. Ik besloot eind augustus ook eens te kijken naar een schrijfcursus en vond een leuke dichtbij huis, in Hasselt. Er zijn ondertussen al drie lessen voorbij en mijn goesting om toch maar steeds met schrijven bezig te zijn neemt alsmaar toe. Ik ben wel nog maar een beginnelingetje en heb nog veel te leren, op alle vlakken. Ik hoop dat ik op dit forum en met de schrijflessen al zeer veel kan bijleren. Mijn leraar raadde ook de boeken van de schrijfbibliotheek aan en die staan ondertussen ook al allemaal op mijn verlanglijstje voor Kerstmis. Ik zal in het begin waarschijnlijk nog niet zo actief zijn op het forum, maar ik zal zeker proberen om hier en daar toch een keer mijn menig te geven. Tot schrijfs! Silke

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi verhaal. Tja, bij sommige mensen komt de drang telkens terug. Ik heb ook eens het schrijven opgegeven en al was het maar een half jaartje; dat ging niet goed. Dus welkom terug in schrijfland! :D