Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

nicole23 - Nicole stelt zich voor

Hallo allemaal Al een aantal jaar ben ik in mijn hoofd bezig met ideeën over het schrijven van een boek. Sinds kort ben ik hier dus ook mee begonnen. Ik heb verschillende schrijfhulp boekjes gekocht. Ook heb ik een abonnement genomen op het schrijven tijdschrift. Ben er erg fanatiek mee bezig en het is echt mijn passie! Vandaar dat ik me hier ook heb aangemeld. Is wel netjes om mezelf even voor te stellen, dus bij dezen hihi. Ik ben dus Nicole, 23 jaar en ik ben bezig met een non-fictie boek. Groetjesss van Nicole

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah, weer iemand die non-fictie schrijft erbij :) Mogen we ook het thema/onderwerp weten? Welkom.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heyyy Ja het thema is seksueel misbruik.. Niet zo'n leuk thema dus. Thanx voor de welkom berichtjes!

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat spijt me voor je, Nicole. Dat je boek je maar mag helpen en dat het andere kinderen (niet dat je nu nog een kind bent) ook mag helpen. :thumbsup: Succes en sterkte ermee.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed dat je zo'n gewaagd thema aandurft. Ik keek net naar Dr. Phil en daar ging het ook over seksueel misbruik. Ok typisch Amerikaans maar was toch een hele heftige uitzending. succes en sterkte.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom Nicole, ik zie dat je vreselijke ervaringen achter de rug hebt. Leef erg met je mee, sterkte. Lien.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel allemaal! Die uitzending van dr.Phil heb ik ook gezien, was erg heftig inderdaad. Moest ook wel wat traantjes laten.. Ik merk dat het schrijven van mijn boek erg therapeutisch werkt,en schrijven is een passie van me, dus mooie combinatie hihi

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Nicole, Welkom. Wat een moed om zo'n onderwerp meteen op tafel te leggen. Er kan niet genoeg over worden geschreven en gezegd. Als het je lukt, zul je misschien een geweldige bijdrage leveren aan het bespreekbaar maken van dit thema. Heel veel succes. Wil

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Wil Thanx voor je reactie. Ik vind ook dat er nooit genoeg over kan worden geschreven, en dat dat juist veel meer moet gebeuren! Ik hoop er inderdaad mensen mee te kunnen helpen/steunen.. Wordt het niet uitgebracht dan is het op papier zetten alleen al een overwinning voor mij. Ik heb veel complimenten gekregen van onbekende mensen en bijvoorbeeld van mijn advocaat over de mooie schrijfstijl op mijn website.. Dit ben ik door middel van schrijfhulp boeken ook verder aan het ontwikkelen. Nou jullie ook allemaal veel succes met schrijven! Groetjess van Nicole

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Nicole23 Welkom hier. Inderdaad een dapper onderwerp waar niet genoeg over geschreven kan worden (vanuit verschillende perspectieven). Veel succes en kom gerust vaker langs als je ergens mee zit (of gewoon voor de lol).