Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bronja Hoffschlag

Hoi allemaal! Mijn naam is Bronja Hoffschlag en ik ben 31 jaar. Ik ben begonnen met lezen op mijn vijfde en eigenlijk nooit meer gestopt. Zelf schrijven doe ik al vanaf mijn veertiende, maar ik heb nog nooit iets gepubliceerd. Ik vond het altijd leuk om te experimenteren met perspectieven en verschillende stijlen en in de loop der jaren heb ik eindelijk mijn 'eigen' stijl gevonden. Ik heb schrijven altijd als een hobby gezien en liet eigenlijk nooit iemand iets lezen, vooral omdat ik dat niet durfde. De afgelopen anderhalf jaar heb ik gewerkt aan een psychologische thriller (met de research mee ruim twee jaar). Toen het manuscript af was, heb ik het aan mijn man laten lezen en omdat hij heel enthousiast was (ondanks het feit dat hij niet van lezen houdt), heb ik een aantal andere proeflezers benaderd. Dat vond ik heel eng, maar de reacties zijn heel erg positief. Ik denk er nu over om het in eigen beheer uit te geven en vind dit een leuk forum om me te oriënteren. Ondertussen ga ik lekker door met schrijven en ben ik inmiddels begonnen met het uitzetten van de verhaallijnen voor het vervolg op het eerder genoemde manuscript.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Bronja, welkom hier! Wat is de reden dat je je manuscript in eigen beheer uit wilt geven? Ga je het niet naar een uitgeverij insturen?

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi! Voornamelijk omdat ik een beetje een control freak ben, doe ik het liever in eigen beheer. Mijn man heeft het een tijdje geleden stiekem opgestuurd naar een uitgeverij en die was geïnteresseerd. Het probleem was dat ze een verhaallijn wilden veranderen en met het oog op het vervolg dat ik nog wil schrijven, was dat voor mij geen optie. Ik betwijfel of er veel uitgeverijen zijn, die niets willen veranderen.