Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Reini

Hoj allemaal, Ik ben Reini Michels. Sinds gisterennacht ben ik lid geworden van jullie community. Vond de moed niet meer om midden in de nacht hier iets leuks te schrijven en heb ook nog de hele dag gewerkt. Vandaar pas een late 'even voorstellen'. Maar dat wekt suspens, niet? lk ben 24 jaar en pas afgestudeerd in Leuven. Ik studeerde taal- en letterkunde Italiaans-Nederlands, maar nu gaat er een nieuwe deur open. De zoektocht naar werk begint en ik zou die carrière toch willen combineren met schrijven. Welk genre mij het beste ligt, moet ik nog even aftasten. Tot nog toe schreef ik vooral gedichten, maar ik merk dat het verhalende daar meer en meer komt in sluipen. Vandaar dat ik wou lid worden van jullie forum. Even mijn licht opsteken bij gelijkgestemden en oefenen... :-) Verder houd ik erg veel van muziek, film en lezen natuurlijk. Dank voor dit initiatief en veel schrijf- en leesplezier ook voor jullie! Reini;

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Reini, Laat is relatief, zelf heb ik daar een half jaar mee gewacht, anderen zelfs jaren. Moet kunnen. En alweer een Belg, ik zelf ook. Hahahaa, de invasie is niet meer te stuiten. Veel plezier hier.