Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Eerste indruk.

Hallo, Het is natuurlijk niet de beste manier om jezelf voor te stellen, alleen achter een computerschermpje, maar ik ga het proberen! Ik ben Sefrin. Dat is niet mijn echte naam, maar een naam die ik gebruik op internet. Ik ben hier gekomen omdat ik goed wil leren schrijven. Ik wil graag kritiek. Dat is wel de eerste keer dat ik dat zeg want meestal ben ik er niet zo dol op. Ik ben erg creatief en doe een MBO opleiding Art en Design. Daarna wil ik richting psychologie. Ik vind het namelijk heel intressant om te ondekken hoe mensen over dingen denken en ze daarbij te helpen. Omdat ik ook van kunst hou wil ik kunsttherapie geven. Het duurt nog wel even voordat ik naar HBO ga, dus mijn mening kan altijd veranderen. Ik hou van lezen, ik neem aan iedereen hier, van schilderen, tekenen, schrijven, dichten, judo, slapen en een stukje wandelen door het bos of de duinen. Ik kan mezelf natuurlijk niet helemaal goed beschrijven, want iedereen denkt anders over mij. Even in het kort dan maar. Ik ben vrolijk, een doorzetter, creatief, eigenwijs, energiek, sportief, loyaal, zelfstandig, onafhankelijk, betrokken en zelfbeheersd. Nu moet ik toegeven dat ik nooit zo over mezelf praat en dat het meer op cv gaat lijken. Ik hoop veel te leren hier. Aangenaam!

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het namelijk heel interessant om te ontdekken hoe mensen over dingen denken en ze daarbij te helpen.
Ik vind het interessant, te ontdekken wat ik denk, waarom ik dat denk, hoe ik dat bedenk, waarom ik denk dat ik dat niet altijd zelf ben, die het heeft bedacht, waar ik het kwijt kan en wanneer ik hulp moet vragen. Welkom, Sefrin.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Sefrin Mooie naam, niet door je moeder gegeven maar door je zelf. Wat een leuk kado Veel lees-, en schrijfplezier! Groetjes

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Sefrin!

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ik kan het niet helpen om dit op te merken, maar we hebben wat dingen in het gemeen(Alleen ben ik uiterst kritisch over mezelf, dus over de zelfbeschrijving kan ik denk ik geen link leggen). -Om te beginnen ben ik ook sinds vandaag op Schrijven Online. -Al de dingen die je beschrijft als hobby's zijn dingen die ik ook fijn vind om te doen. -Ik ben heel geïnteresseerd in psychologie. Gezellig!