Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ook even voorstellen

Ik kom me even voorstellen. Mijn naam: Ik heb mijn initialen opgegeven hier. Misschien weet je misschien al wie ik ben, mijn moeder heeft hier ook een account, ze heet Odile. Leeftijd:19. Ik ben een vervent lezer sinds ik leerde lezen, en kritisch over mijn eigen schrijven. Ik ben een beetje introvert, ik zit bijvoorbeeld al jaren er over na te denken om een account hier aan te maken. Ik ben dol op creative ideeën & nieuwe perspectieven.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag lieverd, leuk om je online tegen te komen. Ik wens je veel schrijfplezier en wie weet geven we elkaar wel tips. Het lijkt mij heel leuk om samen aan schrijfwedstrijden mee te doen. Je zult zien dat ik daar actief mee ben voor zover je dat niet al wist. Er is veel te lezen, ook in het archief.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo JS, leuk dat je het aandurft je moeder gezelschap te houden. Veel lees- en natuurlijk nog meer schrijfplezier. Welkom.

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag lieverd, leuk om je online tegen te komen.
Echt leuk, Odile.
Misschien weet je misschien al wie ik ben, mijn moeder heeft hier ook een account, ze heet Odile.
Dit hoop ik ook een keer mee te maken. Dat zal dan zoiets worden als: "Mijn opa heeft hier ook een account, hij heet Yrret. In het echt is hij nog erger!" Welkom, JS.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi JS Ik ben dol op je moeder! Wat leuk dat je er ook bent! Zet je een keer wat op Proeflezen?

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo JS, jij bent moedig om met je moeder op hetzelfde forum te zitten. Ik ben benieuwd of je haar stijl hebt. Welkom.

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wow, wat een leuke reacties! Geweldig. Mam, ik kijk er naar uit :) En nee, ik heb denk ik een andere schrijfstijl.

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is niet ondenkbaar dat ik mijn moeder hier ook nog tegen kom op dit forum, want die schrijft ook. Ik ben hier zelf al twee dagen aan het schrijven en vindt het erg leuk en leerzaam. Welkom en veel plezier JS!

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hangt ervan af in welke bui ik ben, maar in de categorie fantasy waarschijnlijk. Ik hou ervan om te schrijven waar je veel over door gaat nadenken,ik hou ervan om een psychologisch verhaal te schrijven. Maar iets voor dreamworks(ja voor dreamworks) schrijven zou even leuk zijn. Ik hou ervan iets te schrijven dat je raakt, dat dwars door je heen gaat, iets waar nog niet opgekomen is. Iets wat je raakt in je hart, je hoofd, je ik, je hele zijn. Ik wil nu sparen, maar de boeken die ik nu op mijn verlanglijstje heb staan zijn boeken deze boeken: George Orwell's 1984, De boeken Do Androids Dream of Electric Sheep?, Neuromancer, In Search of Lost Time, A revolution sabotaged before it began, Discourse on the Origin and Basis of Inequality Among Men, Toward a Philosophy of History, Economy and Society, werk van William Shakespeare, Twelfth Night, Macbeth, Titus Andronicus, and Hamlet, Carmilla, Heart of Darkness, verschillende William Gibson boeken, zoals Johnny Mnemonic, Pensées (Thoughts). (Non- fictie) Dale Carnegie's boeken: How to Win Friends and Influence People, How to Stop Worrying and Start Living, The Quick and Easy Way to Effective Speaking, How to Develop Self-Confidence And Influence People, The Leader In You: The Leader In You, Lincoln the Unknown, How To Enjoy Your Life And Your Job, How to Win Friends and Influence People in the Digital Age, The Art of Public Speaking. Dat is nog niet alles natuurlijk. Ik ben ook dol op simpelere fictie die me gewoon raakt, ik zoek ook quotes op, de quotes die ik het meest interessant vind van mensen die iets schrijven zijn meestal ook het meest interessant. Ik hou er ook van om gewoon door wikipedia te zoeken en artikels en blogs te lezen.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je hebt een aardig verlanglijstje, JS. Het grappige is dat hoe meer je leest, hoe langer dit lijstje wordt. Als je 1984 wilt lezen mag A Brave new world van Aldous Huxley eigenlijk niet ontbreken. Persoonlijk vind ik dit boek een stuk beter. Je hebt nog een leven voor je, dus je kunt nog heerlijk zoeken naar wat jou het beste ligt. Ik ben pas op latere leeftijd begonnen met schrijven en voor mij heeft het meedoen aan schrijfwedstrijden veel goed gedaan, je leert schrijven binnen een thema en maximum aantal woorden. Wellicht ook iets voor jou.

Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ow, Dille. Ik ben van het vrouwelijk geslacht.
Oeps. Ik heb geen flauw idee waarom ik zomaar van een zoon uit ging. Mijn excuses.

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh ik vind het geen belediging hoor Dille. Als ik er niet op in was gegaan, had je het niet geweten en zou er een onwaarheid in stand zijn gehouden, etc. Ik vond het een leuke manier om het zo aan te kaarten.

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gezellig, ik vind je moeder lief en ze schrijft heel mooi. Leuk dat jij hier nu ook bent. Net als Tja ben ik ook benieuwd naar je schrijfstijl. Groetjes en welkom :)

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind mijn moeder ook heel lief, en ze schrijft inderdaad heel mooi! Ik vind het ook heel leuk dat ik hier nu ook ben, en ben zelf ook benieuwd naar mijn eigen schrijfstijl. Dank je voor jouw berichtje :)

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom JS! Het is de eerste keer dat ik hier zo'n 'familie-introductie' tegenkom. Erg leuk. ;) Ik heb mijn oudste zoon, die naar mijn bescheiden mening absoluut schrijftalent heeft, ook wel eens over proberen te halen om daar iets mee te gaan doen. Hij wil wel, maar als het er op aan komt, heeft hij er (nog) niet genoeg zitvlees/schrijfvlees voor. Hij heeft nog eventjes de tijd, want ik begon ver na mijn vijftigste pas met schrijven...

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom en veel lees- en postplezier hier! Ik ben ook benieuwd eens iets te lezen van jou, JS. Alvast succes met je schrijven!