Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuw op het forum: Rene_beckers

Hallo allemaal, Even een korte voorstelronde: Ik ben René, in 1989 geboren en woonachtig in het Nederlandse Limburg. Ik heb HBO Communicatie & Multimedia Design gestudeerd en afgerond. Verder is naast schrijven badminton mijn grote hobby. Mijn schrijven: Vroeger (op de basisschool) schreef ik korte verhalen in mijn schriften op. Op de middelbare school is de zin in lezen en schrijven me een beetje vergaan, omdat het lezen van boeken verplicht werd. De boeken die we moesten lezen pasten niet echt in mijn straatje, waardoor ik mijn hele interesse verloor. Op het HBO heb ik de interesse voor het schrijven weer langzaam terug gevonden. Bij groepsprojecten was ik altijd diegene die de verslagen moest maken en alles op spelling moest controleren. In het laatste jaar kreeg ik opeens veel inspiratie voor een verhaal. Ik ben beginnen te schrijven, maar door tijdsgebrek is dit verhaal helaas blijven liggen. Toen ik eenmaal afgestudeerd was had ik genoeg tijd. Ik ben twee schrijverscursussen gestart (korte verhalen en kinderverhalen). Ik ben razend enthousiast over de cursus kinderverhalen en heb ook al veel inspiratie gekregen. Eén van deze inspiratie-momenten heb ik gebruikt om een verhaal te starten. Na drie à vier weken fulltime schrijven heb ik mijn eerste verhaal (ruim 14.000 woorden, voor kinderen van ongeveer 10 jaar) eindelijk af. Ik krijg voor alsnog alleen maar lovende reacties, dus ik ben zeker van plan het op te gaan sturen naar een uitgever. En dát is ook de reden dat ik me op het forum aanmeld. Ik wil een beetje meer informatie inwinnen over de grote wereld van uitgevers. Dat was het weer. Hopelijk vind ik op dit forum wat ik zoek en kan ik ooit mijn eigen boek uitgeven. Groetjes, René