Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Van een goed verhaal een boek maken

Ik heb een goed waar gebeurd verhaal waar ik graag een boek over zou uitbrengen. Nou krijg ik op internet zoveel sites en informatie te zien, dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Ik ben nog jong en onervaren op dit gebied dus alles tips zijn welkom ;)

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ten eerste, zit je op het verkeerde subforum te posten.. Ten tweede, kan je hiernaast rechtsboven zeg maar de zoekfunctie gebruiken. Er zijn al meerdere topics over dit onderwerp.. Alsnog, welkom!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb een goed waar gebeurd verhaal waar ik graag een boek over zou uitbrengen. Nou krijg ik op internet zoveel sites en informatie te zien, dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Ik ben nog jong en onervaren op dit gebied dus alles tips zijn welkom ;)
Ik klink nu streng, maar vat het niet persoonlijk op hoor :-) Hier komt 'ie: Je vraag is veel te algemeen. Zoals je het nu formuleert is het alsof ik een forum voor klussers op ga en vraag 'hoe bouw ik een huis?' Ga dus eerst eens op onderzoek en formuleer concrete vragen :-)

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoe weet je of het goed is?
Als de schrijver het zelf goed vindt is dat toch genoeg voor hem/haar? Het begint met zelf leuk vinden wat je schrijft :-)

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja dat klopt maar dan hoeft het nog niet echt goed te zijn, waarom plaats je niet een stukje op proeflezen dan kunnen anderen hun mening geven en kun je kijken of je al klaar bent voor uitgeven. En IK vind het nogal arrogant om meteen te zeggen dat je verhaal goed is.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben het eens met de andere posters in dit bericht... Op het ogenblik is je vraag erg algemeen... Dus is het moeilijk om concrete antwoorden te formuleren. Als een goed verhaal betreft dan kun je altijd reguliere uitgeverijen aanschrijven... Als je echt gewoon wilt publiceren kun je altijd POD-uitgeverijen aanspreken... Maar opnieuw, wees wel realistisch, er zijn namelijk duizenden schrijvers en allemaal geloven we dat we een goed verhaal aan te bieden hebben.