Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Lex

Hoi, Ik ben Lex (12 jaar) en ben van plan om een fantasieverhaal te schrijven. Ik ben hier nieuw en kijk vaak op deze website voor tips. Hellaas ben ik nog niet ver met mijn boek (nog niet eens begonnen) Doei Lex

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, ik kom uit Eindhoven en volgens mij is PSV - objectief gezien - zo'n beetje de beste club van Nederland. Misschien had ik voetbalfan moeten worden, dan hadden jullie nu allemaal het nakijken gehad. Maar hé, ik heb er niets mee ^.^
Diana, Diana, Diana... Schaapje toch... Als er één club is die je objectief gezien de beste van Nederland moet noemen, dan is dat Ajax: de grootste, de rijkste, de huidig en toekomstig landskampioen, meeste kampioenschappen (na deze 32!), wereldwijd het bekendste, grootste spelers komen ervandaan... En PSV? PSV is ook een voetbalclubje ja.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit is waarom ik voetbal links laat liggen, eendje van me. Waan en trots om de daden van een ander, eentje die er dik voor betaald wordt om het zelfbeeld van de anonieme fan de voeden. Mijn smaad is in zijn geheelheid een knipoog, dat de innige voetbalenthousiasteling daar akte van neme. :)

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Omdat dit het voorsteltopic van Lex is, en omdat zijn avatar het Feyenoord logo bevat, waarmee hij slechts in beeldformat iets extra's vertelt over zichzelf en zijn interesses en, dit nog wel in zijn eigen voorsteltopic, lijkt mij dat het noemen en prijzen van andere niet ter zake doende voetbalclubs, uitermate off-topic is. Ik hoop maar dat Dries jullie faux pas door de vingers ziet ;) :ontopic:

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Lieve Lex, welkom. Wees jij maar rustig supporter van Feijenoord. Ik ben van elke voetbalclub supporter. Als er maar gevoetbald wordt.