Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bertine

Hallo allmaal, Ik ben Bertine en wil me graag even voorstellen. Ik ben 23 jaar, getrouwd, creatief en filosofisch. Al voor mijn eestje jaar zat ik achter mijn vaders grote stoel urenlang mijn boekjes van Dick Bruna door te bladeren. Al snel volgden daarbij potlood en papier, en was ik ijverig bezig de toen nog onbegrijpbare tekentjes na te schrijven. Sindsdien is mijn interesse in lezen en schrijven sterk verder gegroeid. Ik ben dol op de klassieke literatuur, fantasy, sprookjes, 'romans met inhoud' en nog veel meer. Zelf schrijf ik graag verhalen voor kinderen, maar ook sprookjes en korte verhalen voor volwassenen. In de eerste instantie hield ik alles alleen voor mijzelf, en enkele ingewijden, maar ik ben nu toch ook wel erg benieuwd wat anderen er van vinden. Ik lees al een tijdje mee op het forum, en heb gemerkt dat er hier veel te leren valt. Jullie zullen me daarom zeker vaker tegen gaan komen hier op het forum. Groetjes, Bertine

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
"Romans met inhoud." Dat vind ik mooi klinken. Volgende keer als ik voor literatuur op school een boek moet lezen ga ik dat gebruiken: 'Mevrouw, ik zou graag een boek met inhoud willen lezen. Kan dat?' De laatste tijd heb ik helaas redelijk wat literatuurboeken gelezen met weinig inhoud, vond ik. Alsnog, welkom! Ik ben benieuwd naar hoe je schrijft!

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
"Romans met inhoud." Dat vind ik mooi klinken. Volgende keer als ik voor literatuur op school een boek moet lezen ga ik dat gebruiken: 'Mevrouw, ik zou graag een boek met inhoud willen lezen. Kan dat?' De laatste tijd heb ik helaas redelijk wat literatuurboeken gelezen met weinig inhoud, vond ik. Alsnog, welkom! Ik ben benieuwd naar hoe je schrijft!
Geef eens enkele voorbeelden... Heb trouwens altijd een hekel gehad aan die verplichte boekenlijsten... Zo ga je mensen in ieder geval niet aan het lezen krijgen... Laat ze een boek lezen dat ze graag lezen!