Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Sabine

Heei, ik ben Sabine en ik ben 13 jaartjes oud. Ik schrijf al gedichten vanaf dat ik kon schrijven en ik probeerde altijd overal op te rijmen. Ik probeer nu iets verder te gaan in schrijven door te oefenen met verhalen. Ik wist/ weet niet of ik iets van het schrijven kan dus daarom heb ik me hierbij aangemeld. verder doe ik toneel/zang/dans Ik doe havo niveau 2e klas en ik wil een toneel opleiding gaan doen later. Ik schrijf zelf songteksten. x sabine

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dag Sabine... Welkom... Het lijkt al zo lang geleden dat ik nog een jong meisje Sabine heb horen noemen ;)... En wat ben ik jaloers... Nog zo jong, nog altijd kunnen dromen en kunnen vervullen... Ik wilde vanaf ik zo'n acht jaar was ook acteur worden, heb een opleiding gevolgd en ben van plan volgend jaar proeven te doen om ingeschreven te worden voor het conservatorium. Kunnen jullie dat in Nederland niet volgen in het middelbaar trouwens, podiumkunsten? mvg, ZENODotus

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja dat kan wel maar daar heb ik niet voor gekozen omdat ik dan een beetje het idee heb dat ik me er voor de rest van mijn leven aan vast zit snap je? Dus ik wil misschien naar de kunst academie en dan de acteer kant. Hier heb ik wel nog een hbo opleiding voor nodig. Met mijn 13 jaar ben ik best jong nog vergeleken met veel mensen hier, de andere kinderen van mijn leeftijd die ik ken zijn meer in "puberdingen" geïnteresseerd. Zoals feesten en nu al roken vriendjes en vriendinnetjes. Ik hoef daar niets van te weten, geef mij maar een songtekst, of een schrijfblok en een pen :) Hoe bedoel je een jong meisje sabine kunnen noemen ( als ik dit mag vragen natuurlijk ). Groeten Sabine

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dag Sabine, Best jong ja, maar niet de enige hoor... En als je graag schrijft, denk ik dat je hier net zo op je plaats bent als ieder ander! Feesten op dertienjarige leeftijd vind ik trouwens best wel erg jong... Ik mocht van mijn moeder niet uit voor ik zestien was ;) Maar ik had ook liever pen en papier... Roken doe ik daarentegen wel, maar je kunt er liever van afblijven, want ja, moest het niet verslavend zijn, zou ik zeker niet roken! Mijn zuster kan b.v. sociaal roken... Enkel in gezelschap, en persoonlijk had ik dat liever ook gekund... Maar ik ben een echte ketter :$. Ik bedoel dat ik Sabine een erg volwassen naam vind en me dus bij de naam een vrouw van 30 voorstel en geen meisje van 13 ;)

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha nou ik ben echt 13 hoor :) misschien aan mijn foto ook wel te zien? (meisje zonder pony op de foto ;) ) Nee er zijn wel mensen hier geloof ik, van mijn leeftijd, gelukkig! Nou ik moet van roken, drinken niet hebben door thuisgebeurtenissen en vervelende herinneringen aan drank en roken. Daarom blijf ik er maar vanaf!!