Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Freya Frova's voorstelrondje

Hallo communitygenoten, Mijn pseudoniem is Freya Frova. Ik houd al een tijdje de schrijfwedstrijden in de gaten, maar ik heb er nog niet eerder aan gedacht om me gewoon aan te melden bij 'schrijven online'. Al sinds ik nog een klein avontuurlijk meisje was, schreef ik al verhaaltjes. Sinds het upgraden van mijn zelfvertrouwen ben ik er wat serieuzer gaan schrijven. Eén van mijn grote valkuilen is grammatica. Handig als schrijfster ;). Ik ben heel hard mijn best aan het doen om ook daar beter in te worden. En echt, het is heel ernstig, ik schrijf nog regelmatig werdt. Tot zo ver mijn schrijfkunsten. De genres die mij aanspreken zijn erg uiteenlopend. Soms heb ik ontzettend veel zin in een chicklit, soms in een fantasyboek maar Nederlandse literaire hoogstandjes wil ik ook best lezen als ik daar zin in heb. Zelf denk ik dat ik meer de fantasy richting op zal gaan met mijn verhalen die ik graag door jullie wil laten lezen en bekritiseerd wil hebben. Ik hoop hier erg veel van te leren. Nog een klein beetje over mij. Ik ben een ontzettend warhoofd, mijn gedachtes gaan sneller dan dat ik kan typen of praten. Ik vergeet vaak hele passages of gebeurtenissen toe te lichten. Tenminste, als ik met iemand in gesprek ben. Ik kan heel druk en kinderachtig zijn, maar ook heel serieus en volwassen zijn. Dat mag ook wel, want ik ben al bijna een jaar mama. Ik ben nu vijfentwintig jaar, maar ik zie er nog heel jong uit blijkbaar, want ik word regelmatig aangezien als tienermoeder. Als mensen mij aanspreken alsof ik net zo dom ben als dat ik blond ben, dan wil ik hun graag en lomp op hun plek zetten. En even tussen neus en lippen door; ik ben gelukkige kandidaat van het etiket ADHD/ADD (officieus, over een maand krijg ik mijn diploma ;) ). Ik kan nog wel even doorgaan over mij, maar ik denk dat ik zo een globale schets heb kunnen maken van wie ik ben. Aangenaam! Freya Frova

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Freya welkom. Ik was voor mijn vijfentwintigste ook al moeder. Ik begrijp wat je bedoelt. Goed onderwerp voor een chiklit!

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eén van mijn grote valkuilen is grammatica. Handig als schrijfster ;).
Heb ik ook, maar dankzij enkele sollers, die me netjes op mijn fouten wezen gaat het al een stuk beter :D
Ik ben een ontzettend warhoofd, mijn gedachtes gaan sneller dan dat ik kan typen of praten. Ik vergeet vaak hele passages of gebeurtenissen toe te lichten. Tenminste, als ik met iemand in gesprek ben. Ik kan heel druk en kinderachtig zijn, maar ook heel serieus en volwassen zijn.
Welkom, mede warhoofd. Tijdens het schrijven vergeet ik ook hele passages. Als mensen naar mijn verhaal vragen gebeurt het ook *zucht*. Ook frustrerend als ik helemaal in het schrijven zit en het dan aan iemand laat lezen begrijpt die er niets van; doordat ik enkele dingen niet hebt verteld. In mijn hoofd klonk het ook zo perfect :confused: .
Dat mag ook wel, want ik ben al bijna een jaar mama. Ik ben nu vijfentwintig jaar, maar ik zie er nog heel jong uit blijkbaar, want ik word regelmatig aangezien als tienermoeder.
Wat leuk dat je moeder bent. Ik ben pas 14 maar ik zou het liefs een kind willen tussen mijn 20ste en 30ste anders heb je later te kampen met zo een generatiekloof. Nogmaals welkom.