Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo hier is Corina

Hallo Allemaal, Al een aantal jaar schrijf ik kleine stukjes op Facebook en regelmatig worden de kleine stukjes korte verhalen. Ik merk dat ik het leuk vind met woorden te stoeien, ik hou van gekke gedachtenkronkels, emoties die alle kanten opschieten met een dosis ironie. Of ik me tot een goede schrijver ga vormen? 'ik heb geen idee' maar het belangrijkste voor mij is dat ik er lol in heb. Omdat ik elk half jaar in Marokko overwinter krijg ik nogal een smak aan situaties te verwerken die mij doen denken aan de jaren 50/60 in Nederland. Het is wat me ontroerd en vanaf de eerste overwintering bezighoud. Het laatste half jaar begint zich hierover een boek in me te vormen. De eerste maanden gingen als een speer terwijl ik nu een beetje voor me uit zit te staren achter de laptop waardoor ik deze website tegenkwam. Het gaat me lukken! Ik heb er alle vertrouwen in dat ook jullie me weer de nodige inspiratie gaan geven en ondertussen kijk ik hier lekker rond. Groetjes

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi Corina. Je begint echt verkeerd door te zeggen dat je in Marokko overwintert, terwijl wij hier verkleumen van de kou. :D

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Allemaal, Tja ik geloof dat ik een makkelijke lange broek ga aantrekken want het is inmiddels al naar 24 graden afgekoeld. Echt fris! Ik heb gisteren in ieder geval al een stukje bij proeflezen geplaatst, geïnspireerd door de wedstrijd The art of making peace. Het gaat over hoe ik diepe vrede in mezelf ervaar en me realiseer dat vrede pas mogelijk is als ik eerst het nodige in mezelf verwerk voordat ik weer vol vrede kan stralen. Misschien spreekt het iemand aan om te lezen die me bruikbaar advies kan geven. Groetjes

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Allemaal, Tja ik geloof dat ik een makkelijke lange broek ga aantrekken want het is inmiddels al naar 24 graden afgekoeld. Echt fris!
Haha, wrijf het er maar in! Welkom!