Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

kayliegh

hallo allemaal, mijn naam is Kayliegh en ik ben nog maar een beginner. ik ben momenteel bezig met mijn eerste verhaal en daarvoor heb ik me ingelogd op schrijvenonline. om tips te vragen en ook om andere verhalen te lezen. ik heb mij ingelogd door een vriendin ( die ook verhalen schrijft) en haar naam op dit forum is miloney. ik heb al een verhaal van haar gelezen en ze is echt super goed. ik ben haar 'leerling'. ik hoop dat ik veel tips en informatie krijg om mijn verhaal nog beter te maken. groetjes kayliegh

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi leerling, Ziehier mijn schrijversleerling :D Welkom op dit forum! Zij kunnen je waarschijnlijk veel betere tips geven dan ik, maar ik hoop dat je aan die van mij ook wel wat gehad hebt :) Ik zou zeker een stukje van je verhaal op Proeflezen zetten (nadat je nog eens goed de spellingsfouten eruit gefilterd hebt). Ik vind het persoonlijk al redelijk goed (vooral omdat je het al een keer herschreven hebt). Nou, ik hoop dat je veel bijleert :) Groetjes Miloney.

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Kayliegh! We kunnen je op dit forum prima helpen als je beter wilt leren schrijven. Miloney heeft je de juiste site gewezen! Ik ben benieuwd naar je stukjes. Plaats je binnenkort iets op proeflezen? Dan zal ik eens zien of Miloney je goed heeft onderwezen in de edele ambachtskunst van het schrijven...

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Heey Welkom op het forum, ik hoop dat je hier veel zult leren, heb ik wel gedaan. Ik heb een vraagje namelijk welk genre schrijf jij? Ook fantasie en zoja wil ik er graag meer over weten.