Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallowa! Ik ben Friedali!

Hallo, Mijn naam is zoals jullie zien Friedali. Ik kom origineel uit het verre zuiden (net voor de zuid pool), maar heb ook een aantal jaar bij ons kleinere, buurman gewoond. Ik ben inmiddels 19 en studeer aan de Radboud Universiteit Nijmegen (Pedagogische Wetenschappen en Onderwijskunde --> Ja, lange naam...) Ik kijk altijd al op deze site voor tips en artikels. Een onwijs leuke en handige site. Ik hoorde van het proeflezen dat hier gedaan wordt en dat leek mij interessant. Vandaar dat ik mij hier even voorstel. Ik schrijf al jaren aan een verhaal dat uit een paar delen bestaat. Maar doe ook een cursus 'korte verhalen' en wil nu ook aan wedstrijden mee doen. Ik moet zeggen dat het schrijven van korte verhalen niet mee valt als je zo lang gefocust bent op het schrijven van romans. Ik wil echter groeien en feedback krijgen (en aan wedstrijden mee doen) en dat kan het beste met korte verhalen. Dus ik hoop hierin te groeien. Leuk jullie te ontmoeten! Groetjes, Friedali

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Dat van die korte verhalen, dat ken ik: ik heb er ook moeite mee om een verhaal klein te houden doordat ik normaal gesproken ellenlange verhalen schrijf...

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Friedali! Hier nog iemand met meer ervaring in 'lang'verhalen dan kortverhalen :). Veel lees- en schrijfplezier op het forum!

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Radboud Universiteit Nijmegen Pedagogische Wetenschappen en Onderwijskunde. RUNPWO Een docente van je zit in een aan mij bekende tijdlijn. Laat je eerste kort verhaal maar komen, Friedali! Ik heb een voorkeur voor korte verhalen die een oneindig verhaal vertellen.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb een voorkeur voor korte verhalen die een oneindig verhaal vertellen.
Hij wel, die Yrret...
Jij toch ook!

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Thomach: In Leuven. Mee bekent?
Bekent? I was born and raised in Kessel-Lo. Allez, ik ben geboren in Gasthuisberg.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb een voorkeur voor korte verhalen die een oneindig verhaal vertellen.
Hij wel, die Yrret...
Jij toch ook!
Conceded ^.^

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Radboud Universiteit Nijmegen Pedagogische Wetenschappen en Onderwijskunde. RUNPWO Een docente van je zit in een aan mij bekende tijdlijn. Laat je eerste kort verhaal maar komen, Friedali! Ik heb een voorkeur voor korte verhalen die een oneindig verhaal vertellen.
@Yrret, dat maakt me wel benieuwd! Ik zal mijn best doen een korte verhaal te voorschijn te toveren. Mijn beste hopen dat het je gaat bevallen :P
Heb je toevallig familie in zuidwest Drenthe wonen?
@BernadetteB Helaas, mijn familie woont iets zuidelijker (Zuid-Afrika ;)).
Bekent? I was born and raised in Kessel-Lo. Allez, ik ben geboren in Gasthuisberg.
@Thomach, haha, nice! Dat ken ik ;) !