Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi, ik ben zevenray7

Hallo, Ik ben een 14-jarig meisje dat dol is op schrijven maar nog erg onzeker. Van vrienden en familie krijg ik vaak te horen dat ik goed kan schrijven maar dat is niet altijd vertrouwelijk. Mijn Nederlands lerares die enkele verhalen van mij heeft gelezen zegt dat ik erg 'mooi' kan schrijven, iets wat ik een best groot compliment vind. Ik schrijf meestal korte verhalen, maar ben nu bezig met een science fiction young adult waar ik een lange tijd mee ben vastgelopen. Mijn verhaal heb ik geanalyseerd en het plot heel erg veranderd, ik ben al begonnen met schrijven maar ik ben nu in de fase waarbij er allerlei ideen komen binnenstromen. Schrijven en lezen doe ik al sinds ik me kan herrineren, de verhalen die ik bedacht op papier zetten doe ik pas een jaar of drie. De tips van schrijvenonline hielpen me altijd heel erg, daarom besloot ik een acountant aan te maken. Ik ben nu wel erg langdradig bezig, en gebruik vast heel vaak 'ik' best egoistisch eigenlijk maar dit was het dus. :confused: