Mitzie, eindelijk
Vandaag pas zag ik dat je je hier kunt voorstellen, dus bij deze dan (ik lees al meer dan een jaar op deze site...). Mijn naam is Mitzie, ook in het echt. In 2007 ben ik geëmigreerd naar Nieuw Zeeland met mijn geliefde en twee dochters.
Ik heb Engels en Theater- en Filmwetenschap gestudeerd en ben - ook hier weer - docente Engels. Verder speel ik piano, doe ik aan dansen, en trekken we er veel op uit, de natuur in.
Lezen en schrijven zijn altijd mijn grote passie geweest, maar ik heb nooit een poging gedaan iets te schrijven om daadwerkelijk uit te geven. Nieuw Zeeland bleek voor mij heel inspirerend te werken en ben ik serieus gaan schrijven. Om veel te lezen en literatuur op een middelbare school te doceren is toch een heel ander verhaal dan het daadwerkelijk zelf doen!
Ik heb vervolgens een roman geschreven, maar was niet tevreden over grote delen, en zo kwam ik bij SOL terecht waar ik nu mijn tweede schrijfcursus volg. Eindelijk ben ik ook begonnen met stukjes te plaatsen in de Januari Schrijfmaand - op een dag moest ik mij wel bloot gaan stellen aan de kritiek van anderen. Op het moment werk ik ook aan wat korte verhalen, en hopelijk ga ik binnenkort een keer meedoen aan een schrijfwedstrijd.
Door het tijdverschil (12 uur) ben ik pas 's avonds en 's nachts online (ik had mezelf beter de Nachtwacht kunnen noemen :))
Groetjes,
Mitzie
Welkom op dit forum.
Hoi Mitzi. Leuk, een kiwi in
Welkom! Wat een mooi verhaal
Wat leuk je verhaal te
Wat een warm welkom, leuk
Welkom Mitzie! Anglofiel
Mitzie, dat vind ik nou een
Eyckie, ja, een Anglofiel in
Welkom Mitzie, leuk om van je