Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

sdkvanrooij - Kort voorstel-praatje

Hallo allemaal, Na nog maar net lid te zijn geworden van deze prachtige site wil ik me toch ook wel even voorstellen. Mijn nickname hier is sdkvanrooij. Ik heb een niet alledaagse voornaam en kies er daarom voor om mijn voornaam hier voorlopig niet te gebruiken. Hoop niet dat jullie dit stoort. Schrijven is voor mij altijd al een ideale uiting van mijn gevoelens geweest. Tijdens de diepste dalen in mijn leven (tot nu toe dan toch) heeft het er altijd voor gezorgd dat ik mijn koppie boven water kon houden. Ik ben mama van 3 kleine kinderen, 28 jaar, getrouwd en ik woon in Noord-Brabant. Hiervoor heb ik oa in Griekenland, Engeland en België gewoond. Mijn eigenlijke beroep is secretaresse maar momenteel ben ik niet werkzaam op kantoor. Dit geeft me nu voldoende tijd om te werken aan mijn boek en aan de kindergedichtjes die ik aan het schrijven ben. Ik hoop door middel van deze site meer inzicht te krijgen in alles omtrent het schrijven van een boek en van en door jullie te leren. Ik vind het ook erg prettig dat er websites zoals deze bestaan want hier heb je als amateur- en als proffesionele schrijver tenminste wat aan. Momenteel ben ik bezig met het schrijven van een psychologische thriller ... en als me dat even te heftig word ga ik gewoon even voor 'something completely different': kindergedichtjes. Ik ben zelf nogal een vrouw van tegenstrijdigheden dus neemt u het me vooral niet kwalijk! Mocht je verder iets van me willen weten dan hoor ik het graag. Groetjes, sdk van Rooij

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik fantaseer nu over de afkorting sdk... (lijkt wel een voetbalvereniging, zoals 'Sterk Door Koppen') In ieder geval welkom sdk!

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Moet je helaas teleurstellen, weinig spannends...gewoon mijn initialen. Maar bedankt voor je welkom!

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom SDK, ook ik fantaseer over die initialen. Silleke Diana Katharina? ja, de fantasie moet zijn/haar ruimte krijgen op een site als deze.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Helemaal mee eens...ik zou het alleen dan toch iets verder van huis zoeken en wellicht iets nauwkeuriger naar de profielfoto kijken. Verder laat ik jullie er graag op los fantaseren. Fantasie is een rijkdom!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Sita :D :?

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier sdkvanrooij. Mijn voornaam is ook niet alledaags... En niet om te muggenziften maar omdat deze tekst onder al je postings komt te staan: verwezelijken moet verwezenlijken zijn. :)

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ debutant :Je hebt helemaal gelijk, wat een slechte start van me..nu al spellingsfouten maken! Dank voor de correctie! @DJ: Sita is het niet en ehm....nee, ook geen Sepelsteeltje of was het nu Repelsteeltje?

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik was gisteren in de Zaanstreek en daar was een winkeltje van Sijgje Durkje Klaassien van Rooij. En eh ... die vrouw zag er precies zo uit als sdkvanrooij op haar foto! :!: :!: :!:

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bij deze doop ik mezelf dan tot Sijgje Durkje Klassien van Rooij! Speciaal voor jullie! Liefs, was getekend, hoogachtend en met zeer vriendelijke groet, Sijgje

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha,ha, welkom Sijgje (leuke :lol: binnenkomer!) MJ, hoe :? je het gedaan hebt weet ik niet, maar.., ach, met een beetje fantasie lijkt het bijna op Repelsteeltje.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nu het mysterie van de naam is ontrafeld, heeft zich een nieuw mysterie ontsponnen, dat van het winkeltje. Sijgje, wat voor een winkeltje run jij? Of misschien wil Mariejeanne dat mysterie voor ons ophelderen... :?

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Souvenirwinkeltje. Zeker, Sijgje zamelt zalige spulletjes, ter zijde van de Zaan. Ze was zo snoezig. Schrijfster zou ze zijn, zei ze. Ze zat in de zon te zinnen op Zaanse Sagen. Ze smeedde en schikte zeventig spreuken en samen met Sjaakje stuurde ze ze naar Schrijven Online, die ze serveerde in de salon. Sijgje. Ze zullen haar steeds signaleren.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahahaha, MJ, ik heb gelachen om je posts. Sijgje, van harte welkom hier. Drie kinderen en graag willen schrijven, dat (her)ken ik. Op deze site ben je goed terechtgekomen!