Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Thyme

Hallo allemaal, Ik ben Selene en ik ben veertien jaar oud. Ik lees al meer dan een jaar mee op dit forum en dat was ook de reden dat besloot dat het tijd is om lid wilde worden. Ik heb er een tijd over getwijfeld, met als hoofdreden dat niemand zit te wachten op een veertien jarig meisje. Uiteindelijk won mijn 'wat kan mij het ook schelen'-instelling het van mijn onzekerheid en hier ben ik. Op mijn achtste had ik al besloten dat ik een boek ging schrijven. Inmiddels heb ik mijn plannen om daadwerkelijk schrijfster te worden al lang achter me gelaten en heb ik besloten om het als hobby te houden. Het liefst schrijf ik horror of fantasy. Veel talent om te schrijven heb ik niet, maar ik vind het leuk om te doen en daar gaat het om, denk ik. Het grootste deel van mijn verhalen loopt stuk na drieduizend woorden, omdat ik vast loop. In mijn hoofd zijn mijn verhalen vaak leuker dan op papier, haha. Ik zit in de derde van het tweetalig gymnasium en tot nu toe wil ik later geneeskunde gaan studeren. Verder ben ik enorm slecht in mezelf voorstellen, dus ik ben bang dat het hierbij blijft. Ik hoop dat het feit dat ik nog enorm jong ben niemand stoort . Dat is ook mijn eerste vraag: heb ik eigenlijk het recht om nu om topics te reageren of willen mensen liever niet dat kinderen ook reageren? Ik hoop dat jullie een goede eerste indruk van me krijgen! Groetjes, Selene :)

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dag Selene, wat een mooie naam heb jij. Je kunt jezelf prima voorstellen en het maakt helemaal niet uit of er iemand op je zit te wachten. Je doet je ding, en dat spreekt mensen altijd aan. Verder heb jij niet minder rechten dan om het even wie hier, dus als je iets wil zeggen, gooi het in de groep. Welkom, en veel plezier hier.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Thyme! Ik heb een prima eerste indruk van je gekregen. Volgens mij heb je net zoveel recht als ieder ander om op topics te reageren. Jouw mening is waardevol, zeker voor auteurs die schrijven voor lezers van jouw leeftijd, en daar zijn er nogal wat van. Ik hoop dat je je thuis gaat voelen hier, en schroom niet om vragen te stellen of om te reageren.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, daar zeg je wat Uguru. En daarnaast, hoe vroeger je begint, hoe beter je kunt worden. Succes dus Thyme! :) Of zal ik Selene zeggen?

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt! Thyme of Selene maakt me niet heel veel uit, kies maar wat het makkelijkste is :)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo, Selene. Ga ervoor, meid. Ik vind Selene gewoon leuker. Iedereen is hier welkom. Van 1 tot 101. Daarna moeten ze zich wat rustiger houden. :D

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier, Selene. Je bent toch allang geen kind meer als je 14 jaar bent! Bemoei je lekker met van alles en nog wat, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En Tja: als men eenmaal de 101 gepasseerd is, word je vanzelf wel wat rustiger denk ik... })

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Selene, Als elk nieuw lid, ongeacht de leeftijd, zo netjes zou schrijven als jij zouden we in onze handjes mogen knijpen. Je schrijft heel volwassen, volgens mij is het al een tijdje geleden dat jij jezelf nog kind kon noemen. Je bent hoe dan ook van harte welkom! En ik wilde dat een tweetalig gymnasium bestond toen ik zo oud was als jij, dan hadden onze carrières nog meer op elkaar geleken. (Ik wilde vanaf mijn 6e al schrijfster worden, heb ergens in de eerste 3 jaar van het gymnasium besloten dat dat toch niet mijn beroep zou gaan worden, en ben geneeskunde gaan studeren) Alleen schrijf ik niet in jouw genres. Ben heel erg benieuwd!