Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

naomidefolter - Ik ben Naomi

En ik heb 2 boeken uitgegeven. Ik ben 22 jaar en hou erg van lezen en schrijven. Wie niet hier ;) Ik heb een gedichtenbundel en een biografie uitgegeven. Beide gaan over mezelf Op mijn website kun je meer hierover vinden. www.naomidefolter.nl Groetjes

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat voor boeken precies en bij welke uitgeverij, welk genre, welk parfum heeft de hoofdpersoon (grapje), fragment graag... Willen we allemaal weten, Naomi!

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Naomi, en wat wil je hier komen doen? Wil je je boeken presenteren, dan kan dat bij Boekpresentatie, maar dan vinden veel leden, onder wie ik, het wel fijn als je ook andere bijdragen levert. Je hebt in ieder geval iets gepost bij FM en bij Lulu, dus dat is mooi, daar kunnen anderen ook weer wat aan hebben. Wat wil je verder? Heb je andere schrijfaspiraties?

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Naomi. Welkom hier. Als er één plek is waar je mensen tegenkomt die je begrijpen is het hier. Je hebt een leuke website, die ik, zoals je aan de voorgaande zin kunt zien, al gelezen heb :)

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Naomi, welkom! Ik hoop nog eens iets te mogen proeflezen van je! Als je als 22-jarige al een boek en een gedichtenbundel uitgegeven hebt, dan heb je zeker nog meer in petto. Al aan iets anders bezig? Laat maar zien, we lezen hier inderdaad heel graag! groetjes, Lien