Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Debutant stelt zich voor

Hallo allemaal, Nu ik, na weken tobben, weer over een werkende internetverbinding beschik, wil ik me hier even voorstellen. Mijn naam is Svea en ik ben 43. Ik heb eind september met mijn manuscript Black-out de manuscriptenwedstrijd gewonnen die Verbum Crime samen met Chicklit.nl en Vrouwenthrillers.nl had uitgeschreven. Inmiddels ben ik bij de uitgever op gesprek geweest en heb ik het contract ondertekend. In 2009 komt mijn boek (onder een andere titel) uit. Ik lees al een tijdje mee op Schrijven online, maar heb nooit gepost. Hopelijk kan ik met de ervaring die ik nu opdoe af en toe een zinnige bijdrage leveren aan het forum en zo niet, dan blijf ik gewoon lekker meelezen. Groeten, Svea

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier en gefeliciteerd met je boek dat uit gaat komen. Je kunt hier veel leren en anderen helpen. Gewoon meekletsen Oké!

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom en gefeliciteerd met je contract. Laat je ons nog meelezen met een stukje van je manuscript in proeflezen? Want natuurlijk ben ik ook nieuwschierig naar je verhaal. :nod:

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier. En helemaal goed joh, een contract. :thumbsup: Ik ben ook heel nieuwsgierig. Heb ook nog getwijfeld om mee te doen aan die wedstrijd, maar het niet gedaan. Zet je een stukje in proeflezen? :nod:

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom en gefeliciteerd! Fijne zondag nog, Lien

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Svea, Gefeliciteerd met je contract en welkom op deze site. Ik wens je veel succes met de publicatie van je boek! Tine

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de felicitaties en welkomstwoorden. Ik vind mezelf best een geluksvogel. Door het winnen van de wedstrijd sla ik het moeizame stadium van ms insturen en eindeloos wachten in een keer over. Ik heb het idee dat er bij een wedstrijd meer aandacht voor een ms is dan wanneer je het ongevraagd toestuurt. Zo kreeg ik naast alle lof ook te horen dat het verhaal wat traag op gang kwam: normaal waarschijnlijk een reden voor een uitgever om een ms direct terzijde te schuiven, terwijl ze het nu verder gelezen hebben tot ze het niet meer weg konden leggen omdat ze moesten weten hoe het afliep. Wat mij betreft is een schrijfwedstrijd dus een aanrader!

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom en ik zie vol verwachting de onthulling van je eerste titel tegemoet! Krijgen wij, leden van schrijvenonline een gesigneerde versie? :-> Groetjes.

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Goed gedaan zeg, zo'n aftrap. Gefeliciteerd! Van harte welkom ook van mij. Veel lees-, schrijf- en leerplezier hier.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee, leuk dat je boek uitkomt! Gefeliciteerd! Svea, mooie en bijzondere naam. Welkom :)

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Debutant, heb je al een paar keer voorbij :D zien komen. Helemaal :thumbsup: super, dat je die wedstrijd bij Verbum hebt kunnen binnenslepen! Lekker van genieten en op naar boek nr.2 Welkom natuurlijk!