Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Cassandra LaRose - hoi

Hoi ik ben nieuw hier , coole site !! ik wou me maar even voorstellen en hopelijk leer ik al snel hoe dit site werkt .. tis hier allemaal nog nieuw voor mij en dus erg confusing :-) ik heb me hier ingelogged omdat ik al als kleine meid dagboeken schreef , nu wil ik een boek schrijven .. een echte "grote mensen boek" :-) over mijn leven .. kan je hier ook vrienden maken ? ik ben namelijk geintresseerd in mensen leren kennen die ook een hevig levenservaring achter de rug hebben .. of natuurlijk ook mensen die vaak bezig zijn met schrijven .. let me know .. grtz

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Tuurlijk kun je hier vrienden maken. Er zijn er echt wel met wie je (schrijf-)ervaringen kunt delen. Kijk rustig rond dan wordt het allemaal wel clear _o_ Elwin

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Cassandra LaRose, Hier zul je vast veel informatie vinden voor je boek. En je kunt altijd als je een vraag over het schrijven hebt hier stellen. Ook kun je hier een stuk van je tekst laten lezen (proeflezen) om je vragen erover te laten beantwoorden. En over vrienden maken: Ja dat kan hier en er zijn zelfs meetings om elkaar te ontmoeten. Daar wordt dan lekker geklets en natuurlijk veel over het schrijven gepraat en je kunt daar ook een stuk van je boek (manuscript) voorlezen. Kortom het is hier heel gezellig en voor je het weet heb je er veel vrienden bij. :nod:

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Cassandra LaRose, welkom bij ons! Je zult het hier wel naar je zin hebben! Iedereen helpt iedereen, kijk maar eens rustig rond. Er is van alles te beleven, te ontdekken, te leren, te lezen en te schrijven. Als je eventueel al begonnen bent aan je boek kan je gerust een stukje laten proeflezen. Mede door de reacties van de leden zal je zeker al veel leren. Vragen stellen? Aarzel niet, hier is zo'n grote verscheidenheid aan mensen dat er zeker altijd bij zijn die je kunnen helpen. Veel succes en fijne zondag nog, Lien

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
heel erg bedankt voor de verwelkoming :-) ik zit hier nu wel al ff rond tekijken ... ik vind steeds maar nieuwe dingen , mijn ogen wijd open :-)

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Vrienden maken? Vast, maar net als in het echte leven gaat dat dan niet in één dag. :)

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Cassandra, Welkom op deze site. Je zult het hier vast naar je zin hebben. Veel succes met het schrijven. Tine

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi! Er zijn hier heel veel leuke mensen. En deskundigen. En vrienden kun je hier ook maken. Succes!