Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mase

Hallo. Ik ben Tyler en ik ben van plan soms een tekst neer te zetten om te zien wat jullie ervan vinden. Meer zal ik niet gaan doen. Nou, zeg je ding, heet me welkom, meer nut heeft dit verder niet. Ik ben jullie allemaal alvast zeer dankbaar, adieu.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Allen, allen, allen (als heren, heren, heren en all time favourite Nienke, Nienke, Nienke) Psychologisch gezien hebben wij in het geval van Mase te maken met iemand die het heel goed begrijpt! Je poneert een stelling, tegendraads / licht reclacitrant en binnen een week knallen er (die van mij inbegrepen) meer dan 30 posts op je diitale deurmatje. Gefeliciteerd Mase, je hebt de aandacht die je wilde! Of je vrienden heb gemaakt durf ik te bewtijfelen, maar je hebt jezelf spectaculair voorgesteld! Ga ik inhoudelijk in op je posts? Nee!!! Je hebt je doel al bereikt en ik zie dat je jezelf al hebt verloochend, je heb gereageerd op ingezonden werk. Welkom op SOL, je zult het steeds meer gaan waarderen. Groet, fijne feestdagen en een heerlijk eigenwijs 2013! Johan

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dat is nog eens een lekkere binnenkomer, Mase. Ik laat me niet provoceren, ik provoceer liever zelf. Wat is de bedoeling van je arrogante introductie? Iedereen is nu al dol op je. Tjezis, wat ben jij een klojo, zeg. Je bent echt niet verplicht om op dit forum te verschijnen, hoor. Heb je je doel nu al bereikt? Gefeliciteerd. Toch wens ik je prettige kerstdagen, omdat ik een eenzaam mens voel.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel allemaal voor de lieve reacties. Ik vraag me alleen af waarom sommigen ervan uitgaan dat ik eenzaam ben.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voel je welkom en provoceer maar wat. Dat levert reactievoer op en dat is tenminste leuk. Bovendien hoeven we niet bang te zijn dat we 'off topic' gaan. Het blijft gewoon :ontopic: :D

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Zeg je ding, heet me welkom, klinkt nogal gebiedend. Ik was degene die zei dat ik het gevoel had dat je misschien eenzaam was. Dat is alleen maar gestoeld op je introductie. Het hoeft niets met jou te maken te hebben, maar ik heb vaker dergelijke inleidingen voorbij zien komen en later bleek dan ... Nou ja, je snapt het wel. Misschien is het tegenovergestelde juist bij jou het geval. Maakt ook niet uit.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zeg je ding, heet me welkom, klinkt nogal gebiedend. Ik was degene die zei dat ik het gevoel had dat je misschien eenzaam was. Dat is alleen maar gestoeld op je introductie. Het hoeft niets met jou te maken te hebben, maar ik heb vaker dergelijke inleidingen voorbij zien komen en later bleek dan ... Nou ja, je snapt het wel. Misschien is het tegenovergestelde juist bij jou het geval. Maakt ook niet uit.
Maakt inderdaad niet uit, nee.