Bernadette
Hallo allemaal!
Mijn naam is Bernadette Broer, 22 jaar, wonend in de Kop van Overijssel.
Ik schrijf al mijn hele leven en zat eerst op een ander schrijversforum, maar aangezien deze behoorlijk dood is nu kom ik hier even neuzen. Ik beloof niet heel actief te zijn, misschien komt dat wel, maar ga eerst heel veel bijlezen ed..
Wat meer over mijn schrijfwerk: Ik schrijf voor de schrijfclub waar ik bij zit vaak korte verhalen en gedichten. Verder ben ik bezig met een groot verhaal/manuscript, en net begonnen aan een tweede. Hoewel ik altijd eerst het ene af wilde hebben, merkte ik dat de ideeën voor het volgende manuscript me in de weg gingen zitten.
Ik denk, als ik hier wat meer wegwijs ben, dat ik wat werk van mezelf zal plaatsen. Ben erg benieuwd naar opbouwende kritiek!
Meer over mezelf: Ik woon samen met mijn vriend, onze Spaanse hond (herplaatser) en 2 kittens uit het asiel. Ik heb mijn eigen bedrijf in de dierenwereld; ik laat honden uit voor mensen. Verder lees ik graag, wandel ik veel (uiteraard, door mijn werk) en zit ik bij een schrijfclub, die eens in de drie weken bij elkaar komt om elkaars verhalen te lezen en 'beoordelen'
Nou, als er nog vragen zijn hoor ik het graag, ik zal eens even verder snuffelen!
Groetjes, Bernadette
Van harte welkom op het
Dankjewel
Wolfie! Leuk om je hier weer
Welkom!
Welkom in onze mysterieuze
Mijreeee Lang geleden! Ik
Haha, en het bericht van Tja
Welkom! Gewoon plaatsen. Het
Oh, dat doe ik zeker. Al weet
Welkom!
Spirit schreef: Gewoon