Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bernadette

Hallo allemaal! Mijn naam is Bernadette Broer, 22 jaar, wonend in de Kop van Overijssel. Ik schrijf al mijn hele leven en zat eerst op een ander schrijversforum, maar aangezien deze behoorlijk dood is nu kom ik hier even neuzen. Ik beloof niet heel actief te zijn, misschien komt dat wel, maar ga eerst heel veel bijlezen ed.. Wat meer over mijn schrijfwerk: Ik schrijf voor de schrijfclub waar ik bij zit vaak korte verhalen en gedichten. Verder ben ik bezig met een groot verhaal/manuscript, en net begonnen aan een tweede. Hoewel ik altijd eerst het ene af wilde hebben, merkte ik dat de ideeën voor het volgende manuscript me in de weg gingen zitten. Ik denk, als ik hier wat meer wegwijs ben, dat ik wat werk van mezelf zal plaatsen. Ben erg benieuwd naar opbouwende kritiek! Meer over mezelf: Ik woon samen met mijn vriend, onze Spaanse hond (herplaatser) en 2 kittens uit het asiel. Ik heb mijn eigen bedrijf in de dierenwereld; ik laat honden uit voor mensen. Verder lees ik graag, wandel ik veel (uiteraard, door mijn werk) en zit ik bij een schrijfclub, die eens in de drie weken bij elkaar komt om elkaars verhalen te lezen en 'beoordelen' Nou, als er nog vragen zijn hoor ik het graag, ik zal eens even verder snuffelen! Groetjes, Bernadette

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wolfie! Leuk om je hier weer tegen te komen. Al samenwonen? Wat leuk :) En fijn dat je de keuring voor de herplaatser goed hebt doorstaan. Je hebt hier inderdaad genoeg leesvoer voorlopig. Het lijkt wel alsof de meeste kleinere schrijffora momenteel een beetje op hun gat liggen...

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom in onze mysterieuze wereld. Ik ken dat gevoel om met het ene verhaal bezig zijn terwijl er al een nieuw verhaal in je hoofd rondspookt. Ik denk dat dit ook komt door facebook, Mijre, omdat men daar alles kwijt kan.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijreeee :D Lang geleden! Ik zag al dat je rondhing hier, maar (nog) geen recente berichten van je gelezen. Heb je facebook? Moet je me toevoegen! En hoe is het met Luna? Ja idd, meeste fora zijn dood, maar waar wij zaten is nu echt een stom aftreksel van wat het vroeger was. Er komen nu steeds nieuwe leden, die alleen hun eigen werk willen laten zien, maar verder op niemand reageren. Ik kom daar dus ook niet meer. @Thomach: dankjewel :)

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, en het bericht van Tja nog niet gezien, en het al over facebook hebben. Dankjewel voor je reactie, Tja! Nog even een algemene reactie: Hoe lang word het geacht dat een nieuw lid wacht voor een proeflezing plaatsen? Lees dat het voerenthousiasme niet altijd gewaardeerd word, dus ik wil best even wachten, maar ben wel benieuwd hoe lang :)

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Gewoon plaatsen. Het probleem is vaak de lengte van het lidmaatschap, maar het feit dat veel nieuwe leden niet reageren op de feedback van de proeflezers. :)

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh, dat doe ik zeker. Al weet ik niet of ik elke keer een verbeterde versie neerzet, maar ik zal zeker reageren op de feedback! Dank :)

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gewoon plaatsen. Het probleem is vaak de lengte van het lidmaatschap, maar het feit dat veel nieuwe leden niet reageren op de feedback van de proeflezers. :)
Mee eens, gezellige mensen mogen meteen posten! ;) En welkom!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn post moet uiteraard '...vaak niet de lengte...' zijn, sorry!

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
haha dankjullie, had je ontbrekende woord ook zelf ingevuld :) Grappig, ik had niet verwacht me hier zo snel thuis te voelen, maar het is echt een fijn forum (tot nu toe ;) ) dus in tegenstelling tot wat ik in mijn eerste berichtje schreef, ben ik dus wel gelijk al heel actief en ook direct al wat geplaatst :) Om eerlijk te zijn, een paar jaar geleden stond dit forum erom bekend (van horen zeggen) dat er heel veel ruzie was en mensen niet meer op de bal maar op de persoon speelden, maar heb dat nog niet echt gemerkt, dus dat is fijn.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wist niet zo goed waar ik het moest plaatsen dus dan maar even hier. En ik weet dat het niet nodig is en dat mensen het misschien niets uitmaakt, maar ik wilde het toch even kwijt. Ik ben behoorlijk ziek geweest (buikgriep) en ben daar nu nog van aan het herstellen, dus vandaar dat ik een poos heel weinig actief geweest ben hier. Wel af en toe online maar weinig gelezen/gepost. Ik begin nu rustig alles bij te lezen en hoop binnenkort weer helemaal mee te doen en te reageren op verhalen. Ik wilde gewoon dat jullie wisten dat ik niet zo'n vluchtige poster ben, maar dat dit echt overmacht was.. Groetjes en een fijn 2013!