Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

kadris - Ik ben nieuw hier!

Hallo iedereen, Ten eerste wil ik me even voorstellen: Ik ben totaal nieuw hier mijn roepnaam is Kadris maar voor de volledigheid heet ik Kadriye Kaldi Ik ben getrouwd, ben 34 jaar en heb 3 meiden. Leeftijden van 5, 6 binnenkort a.s. donderdag al wordt ze 7 en me oudste is 10 jaar. Via google ben ik op deze site gekomen. Waarom???? Al heel lang heb ik het in me hoofd zitten om te schrijven. Ik wil dan me eigen waargebeurde verhaal schrijven. In al die jaren heb ik veel dingen opgeschreven en dit zou ik dan als een boek willen uit brengen. Als kind zijnde heb ik al heel veel meegemaakt en met mijn verhaal wil ik, dat beeld geven dat alles te overwinnen valt. En niet altijd gek wordt van ellende, verdriet en alles moet opgeven. Deze tijden hebben zeer zeker bij gezeten. Mijn levensverhaal heeft 2 kanten omdat ik zelf een buitenlandse achtergrond heb. Dit heeft enorme druk geleverd in/op mijn bestaan. Zo zijn er zoveel dingen gebeurt waarvoor ik mezelf totaal weg cijferde..Dit had allemaal een reden, niet voor mij uiteraard. Nou ik, zou dus heel graag een boek uit willen brengen maar daarvoor zou ik eerst een goed begin moeten maken en juiste indelingen, hoofdstukken. De personen die allemaal voorkomen wil ik een ander naam geven omdat ik ze niet bij naam wil noemen daar ze uiteraard er tegen op zullen zijn. Mijn angst is dat ik niet zou weten waar ik aan de bel moet trekken en hoe het eigenlijk moet gaan. Geef het eerlijk toe ben maar een mens en heb zo ook mijn spellingsfouten. Een cursus volgen zou een optie zijn. Ik ben momenteel erg druk al. Ben bezig met verschillende opleidingen momenteel (3 stuks) en ook nog eens 3 kinderen een man en de hele huishouding rust op mij. Alle adviezen en raad zijn allemaal van harte welkom. Ik loop al heel lang hiermee rond en durfde nooit die stap te zetten. Lees zelf ook veel verschillende boeken. Dus uiteindelijk dacht ik waarom ook niet. Niet elk verhaal is hetzelfde verhaal en mijn waargebeurde levensverhaal ook niet. Met vriendelijke groetjes, Kadris

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Kadris, Kijk hier gewoon goed rond, oefen met schrijven door middel van korte(re) verhalen en wie weet krijg je vanzelf de smaak te pakken om jouw verhaal op papier te zetten. :)

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wees welkom. Kijk eens lekker rond. Dat je hier rond kijkt wil al zeggen dat je een stap hebt gezet. Succes.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Kadris, Hier zul je vast veel kunnen vinden om je te helpen je doel te bereiken. Je kunt hier ook alle vragen die je hebt stellen er wordt altijd wel door iemand op gereageerd. Heel veel succes. En hou je ons van je vorderingen van je boek op de hoogte? :nod:

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, als ik het zo lees ben je hier aan het goede adres. Je kunt hier veel leren en de vaste hap leden hier slepen je overal doorheen.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Kadris, je zult je hier gauw thuis voelen! Als je wil kan je hier van alles en nog wat bekijken, reactie geven, vragen stellen, aarzel dus niet. Hou je ons op de hoogte hoe het schrijven vordert? Ik kijk er alvast naar uit! Succes! Lien, vanuit Loppem (nooit van gehoord zeker????) ;)

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Kadris Welkom Net als jij ben ik van buitenlandse afkomst, Hindostaans. Ik heb moed gevat o.a. door deze site, heb de schrijfoefeningen gedaan. De schrijfoefening 'een roman in zes dagen' heeft me enorm op weg geholpen. Nu heb ik 2 verhalen kunnen uitwerken. Met een daarvan ben ik aan de slag gegaan en schrijf nu elke dag (ook levensverhaal).