Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Eyckie stelt zich voor

Op veler verzoek zal ik me na een tiental keren 'lurken' (zoals dat op Engelstalige fora zo mooi heet) en een eerste berichtje ook even voorstellen. Ik ben Anja Eijck, 27 jaar en ik schrijf sinds mijn 6e. Ik heb altijd schrijfster willen worden, maar vond mezelf en mijn schrijfsels nooit goed genoeg om te proberen er geld mee te verdienen. Ik heb toen maar een verstandige baan gezocht en er een gevonden die me veel voldoening geeft, maar waar ik mijn creatieve ei niet kwijt kan. En wat is er voor een verhalenverslaafde zonder andere creatieve talenten nou logischer dan te schrijven om haar verbeelding te kunnen gebruiken? Op dit moment sta ik aan het begin van een roman waarvoor het zaadje al op mijn zestiende geplant is. Ooit was het autobiografische fictie, door veel docenten creatief schrijven verfoeid als debuut, maar ik moest iets van me afschrijven. In de loop der jaren heeft het verhaal een andere vorm aangenomen, waardoor ik stiekem begin te denken dat het ooit, in de heel verre toekomst, heel misschien wel een publicatie zou kunnen worden. Verder zwerven er in mijn hoofd nog een tweetal andere ideeën voor een boek rond, maar dit kindje moet eerst maar eens geboren worden. Dit forum heeft me tot nu toe al een behoorlijke dosis inspiratie gegeven en het voelt goed om onder mensen te 'zijn' die hetzelfde denken als ik. Ik hoop dat ik in de komende jaren nog veel van jullie mag leren en dat ik ook dingen terug kan gaan geven (maar dat werkt mijn minderwaardigheidscomplex een beetje tegen, helaas). Alvast bedankt, Anja

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom hier, Anja, moge de inspiratie van dit forum voortduren! En laat je niet weerhouden dingen terug te geven, zoals je dat zo mooi noemt, want het is juist de uitwisseling van gedachten, meningen en schrijfsels die deze site zo mooi maken. Je niet minderwaardig voelen dus!